Skip to main content

Year End Giveaway by Anis Athia

Assalamualaikum,
Selalunya kita dengar year end sale tapi kali ini year end giveaway pula. Tuan blognya comel, kecil molek jer orangnya. Baik hati pula sebab sudi buat giveaway selalu. Ada sesuatu yang menarik yang membuatkan Asyik pun teringin nak join. Sebelum ini memang Asyik dah banyak set brush tapi set brush dari Baviphat ini sangat menarik. Lengkap dengan bag yang cantik dan feminin gitu.

Hadiah yang lain pun tak kurang hebatnya. Kalau menang bukan setakat dapat Baviphhat brush set tapi anda akan dapat.........

THE PRIZES : 
RM100 for most supportive blogger
Baviphat Brush Set
Clinique turnaround instant facial masque, 15ml
Clinelle Blackhead Control Gel, 15ml
RVB Skinlab Diego Dalla Palma Cell Detoxium Purifying Clay Mask
YADAH cleansing nose pack X 3
Crabtree & Evelyn Lavender body lotion, 5ml

Banyak tak hadiahnya? menarik juga kan. Kalau ada yang teringin nak bersaing dengan Asyik untuk dapatkan hadiah menarik ini. Cubalah join juga. hehe



Click HERE kalau nak join.

Till Next Entry.
xoxoxo

Comments

  1. Yeay, thanks kak asyik sebab sudi join and good luck ^_^

    ReplyDelete
  2. GA ni utk Pompuan jea ke?... (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde pula mention pula utk perempuan sahaja..boleh juga kalu nk try..:)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Fair & Lovely bersama Asyik Maiburogu - 10 pemenang akan menerima hamper bernilai RM50

Assalamualaikum, Berbaju Melayu dan juga kebaya, Kurung moden pun ada juga, Hari raya disambut dengan gembira, Kulit cerah berseri bertambah ceria. Bagus tak pantun Asyik buat itu? Bolehlah kan walaupun ada yang tak berapa nak sesuai. hehe. Tapi isi yang nak disampaikan tersangatlah bermakna untuk semua. Kalau tak baca rugi sampai bila-bila. Cewahhh. Pasti semua dah siap dengan berhelai-helai baju raya kan. Siap ikut trend semasa lagi. Asyik baru ada sehelai baju. Last minute baru nak shopping sehelai lagi baju raya. Beli banyak-banyak pun bukan nak keluar ke mana sangat sebab balik kampung jea pun.  Tapi bab kecantikan Asyik dari awal lagi dah bersedia. Supaya raya nanti muka nampak cerah berseri. Dengan adanya produk Fair & Lovely Asyik memang tak perlu risau lagi sebab memang kulit akan cerah dan berseri bila menjelang hari raya. Memang Asyik sesuai dengan produk Fair & Lovely. Selesa bila pakai dan tak berminyak bila kena pada kulit muka Asyik. Pe...

Product Review : Good Virtues Co.

Assalamualaikum, Secara jujurnya kadang-kadang Asyik ini kalau beli barang atau produk mesti akan tengok pada packaging dulu. Walaupun belum tahu isinya bagus atau tidak tapi kalau packaging dia cantik dan menarik yang itu dulu lah yang Asyik akan cuba. Memang lumrah orang seni agaknya. Satu lagi Asyik memang suka cuba produk yang baru di pasaran. Berilah peluang produk-produk ini untuk berkembang kan. Watsons tempat wajib setiap bulan untuk pergi walaupun semua barang sebenarnya dah ada. haha. Biasalah perempuan kan. Satu hari itu pergi Watsons window shopping jea sambil teman husband beli barang dia, Asyik pun pusing-pusinglah dalam itu tengok apa yang menarik kan. Tiba-tiba tertarik dengan satu produk ini sebab packaging dia sangat cantik dan lain dari yang lain.  Good Virtues Co. nama produk itu. Yang paling menarik tentang produk ini selain packaging dia, kandungan yang digunakan dalam produk ini memang terbaik iaitu organic black seed atau jintan hitam atau habbatu...

Sheikha Hub Media Launches to Support Islamic Fashion Online Entrepreneurs

Assalamualaikum, Last weekend on 29 June 2013 Asyik telah diberi peluang untuk menghadiri event yang sangat eksklusif. Terima kasih pada Innanie kerana mewakilkan Asyik untuk menggantikan dia yang tak dapat hadir kerana ada aktiviti yang lain. Rasa sangat seronok dapat menghadiri event yang begitu elegen dan penuh dengan fashionista. Venue: The Boulevard, Publika Date: 29 & 30 June 2013 (Saturday & Sunday) Time: 10 am – 9 pm ACTIVITIES Model Search Final Fashion Shows Performances Hijab Styling VENDORS Muslimah Clothing and Accessories, Skin Care & Beauty Products, Islamic Art. SheikhaHub is a platform to assist entrepreneurs dedicated to the development of Islamic fashion via on ground activities (fashion shows, bazaar, networking sessions) and online assistance (directory, tips).  Under the guidance of leading international designers in the likes of Fatma Ghanem of Qatar , Zeina of Palestyle Dubai , Farrah Adeeba of Malaysia ...