Skip to main content

Posts

Showing posts with the label TheIzasDesign

Harapan dan Impianku

Assalamualaikum, Bulan enam. Half year dah sekarang ini. Tak lama lagi puasa kemudian raya. Sekejapnya masa berlalu. Asyik masih rasa seperti awal tahun lagi. Masih mencari-cari sesuatu untuk membuat diri sendiri berasa bangga. Masih dalam pergelutan dari segi pekerjaan. Tapi rezeki itu ada dimana sahaja yang penting usaha dan berdoa jangan lupa.  Chaiyok chaiyok.. Usaha jangan putus asa! Setakat ini apa yang dicapai memang seronok. Tapi belum mencapai tahap yang Asyik inginkan lagi. Dengan permulaan bisness baru The Izas Design diharapkan dapat berjalan dengan lancar. Terima kasih untuk sokongan kawan-kawan. Lagi satu tentang Premium Beautiful Corset, itupun bisness terbaru juga. Harap dapat mencapai target. Kemudian dengan bertambahnya kenalan dari kalangan blogger. Ramai kenalan dari rakan blogger yang semakin rapat. Yang sebelum ini hanya komen dari blog tapi sekarang dah pernah berjumpa. Alhamdulillah dari situ dapat merapatkan silaturahim bersama. ...

The Izas Design

Assalamualaikum, Ini nak cerita tentang bisnes terbaru Asyik ini. Masih baru tapi sebelum ini dah banyak buat design untuk orang luar. The Izas Design nama diberi. The Izas Design ini dikongsi bersama dengan Giorgio Izas . Jadi design dan segalanya akan dibincangkan bersama untuk menghasilkan hasil kerja yang terbaik untuk customer. The Izas Design meliputi segala aspek rekaan yang berkaitan dengan grafik. Multimedia antara salah satu cabang yang The Izas Design lakukan. Jadi untuk sesiapa yang memerlukan perkhidmatan untuk buat website, video, montage atau apa sahaja yang berkaitan dengan multimedia bolehlah merujuk kepada The Izas Design. Kemudian grafik. Yang ini memang sangat popular sekarang. Segala jenis design yang memerlukan kemahiran dalam bidang grafik The Izas Design boleh lakukan. Termasuklah design majalah, buku, iklan, corporate identity untuk syarikat dan pelbagai lagi. Boleh dibincangkan. Cabang yang lain pula adalah wedding. The Izas Design juga me...