Saturday, October 29, 2011

Day Out : KL City Walk Bazaar

Assalamualaikum,
This month so many events are running in Kuala Lumpur and Selangor. One of them are KL City Walk Bazaar. Located in Jalan P.Ramlee Kuala Lumpur. So Asyik still have chance to be there yesterday. This is the first time Asyik being there. Mungkin pada hari tersebut mereka masih belum bersedia dengan selengkapnya kerana sewaktu Asyik di sana masih banyak booth yang belum dibuka. Itulah gelojoh sangat nak pergi kan. Acara ini berlangsung selama tiga hari. Disebabkan Asyik nak berkejar ke events lain pula untuk esok hari, jadi Asyik buat keputusan untuk pergi pada hari Jumaat. Kepada sesiapa yang teringin nak pergi masih sempat lagi sebabnya esok events tersebut masih ada. Gambar dibawah adalah di sekitar kawasan KL City Walk. 







Pergi bersama-sama dengan Cik Ziratul.. 
Till Next Entry..

Sunday, October 16, 2011

Kerana Kau Gadisku by Giorgio Izas

Assalamualaikum,
Surprise!!!! Asyik tengah terkejut ni. haha. Tiba-tiba artist kesayangan Asyik wat surprise dengan membuat satu karya yang ditujukan khas untuk Asyik. Wah terharu sangat. Ayu sangat kan illustration kat bawah nih. Tudungnya siap berterbangan dengan lembut dan cantiknya. Asyik macam tu ke?Hopefully seAyu dan seindah yang digambarkan. Terima kasih kepada saudara Giorgio Izas yang telah membuat Asyik terharu kerana kepandaiannya melukis untuk Asyik. My favourite colors pula tu. Terima kasih..Muaaahhh..haha.

Macam tak percaya dapat illustration seindah ini!! 
Tengok illustration ni terdapat bermacam-macam maksud yang tersirat di dalam nya.:)
Terima Kasih :)