Assalamualaikum, Siapa kat sini yang pergi Nuffnang Food Fest tempoh hari? Banyak tak korang makan? Mesti bersepah tweet yang korang buat kan. Asyik pun sempat juga pergi. Kenyang betul dapat merasa macam-macam jenis makanan. Paling banyak minum air sebenarnya. Siapa yang tak dapat pergi itu memang rugilah. Thank you Nuffnang dan ChurpChurp untuk aktiviti yang sangat menarik ini. Idea yang sangat bernas untuk mempromosikan produk. #NNFoodFest Nak minum air dari Chatime kena bergambar dan upload dalam Instagram. hehe. Senang jer. Meet my blogger friend Miss Suzai . Asyik sebenarnya mascot kedua untuk maggi. haha. Percaya? Kebetulan pula warna baju sama dengan maggi. Rasa macam taknak dekat langsung dengan khemah Maggi ini. Tapi apakan daya ramai yang suka bebenor makan maggi. *Pasrah Dapat makan Durian Puff yang sedap. Sedap sangat Cheese Cake ini. Dari humblebeginnings.com.my Ice Cream sedap dari New Zealand Natural. Giorgio Izas the gadge...