Skip to main content

ARTWORK

COMIC

 









 

ILLUSTRATION













ADVERTISING




 








CARTOON 







Comments

  1. akak..kalau jadi Graphic Designer, memang kena pandai melukis ke? Hee, saya tengah belajar dalam course ni..harap dapat beri tunjuk ajar ^_^

    ReplyDelete
  2. perlu sgt2..lagi bgsla kalu adik pandai melukis..mmg lebih mudah nak berjaya..akak pun xbpe pandai nak melukis..huhu..
    teruskan melukis k..

    ReplyDelete
  3. owh yeke..hehe..sekarang sy still dalam sem 4 diploma, course Tekno Multimedia..Kat kolej ni ada pecahkan 3 aliran pilihan,

    1) Grafik
    2) Adverts
    3) Multimedia

    So, akak boleh bagi cadangan sikit tak, yg mana paling baik ?

    ReplyDelete
  4. Ketiga-tiga aliran tuh bgs..adik cuma kna tahu apa kelebihan dan kemampuan adik dlm semua aliran tuh..kalu adik pilih grafik adik bleh move ke depan lg x?if boleh teruskan jea..yg penting pilih sesuatu yg boleh buat kita suka kerja tuh..satu lg cuba tgk indusri skrg cenderung kpda yg mna satu..
    klu bg akak, akak suka multimedia..hehe..

    ReplyDelete
  5. owhh..hehh thanks byk2 ye kak ekin..nama pun da sama ni..hikk ^_^

    ReplyDelete
  6. haha..yea ke..btw nice to know u..hehe..gudluck k..:)

    ReplyDelete
  7. hehehhe...nice story..tapi ending cam tergantung kan..

    ReplyDelete
  8. eh tergantung ke?xpela..dh mls nak tambah..hehe

    ReplyDelete
  9. ohhh terbaek.tiga2 artwork saya selak...perghh!
    suka la sy..nice :)

    ReplyDelete
  10. Edina Kasyah: owh..tme ksh yea sudi tgk;)
    singgahla lg k:)

    ReplyDelete
  11. Wow..im a designer too..just nice to land and stop by hhere..can get as much as informations and idea about designing..

    and thanks for being my follower

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Fair & Lovely bersama Asyik Maiburogu - 10 pemenang akan menerima hamper bernilai RM50

Assalamualaikum, Berbaju Melayu dan juga kebaya, Kurung moden pun ada juga, Hari raya disambut dengan gembira, Kulit cerah berseri bertambah ceria. Bagus tak pantun Asyik buat itu? Bolehlah kan walaupun ada yang tak berapa nak sesuai. hehe. Tapi isi yang nak disampaikan tersangatlah bermakna untuk semua. Kalau tak baca rugi sampai bila-bila. Cewahhh. Pasti semua dah siap dengan berhelai-helai baju raya kan. Siap ikut trend semasa lagi. Asyik baru ada sehelai baju. Last minute baru nak shopping sehelai lagi baju raya. Beli banyak-banyak pun bukan nak keluar ke mana sangat sebab balik kampung jea pun.  Tapi bab kecantikan Asyik dari awal lagi dah bersedia. Supaya raya nanti muka nampak cerah berseri. Dengan adanya produk Fair & Lovely Asyik memang tak perlu risau lagi sebab memang kulit akan cerah dan berseri bila menjelang hari raya. Memang Asyik sesuai dengan produk Fair & Lovely. Selesa bila pakai dan tak berminyak bila kena pada kulit muka Asyik. Pe...

Product Review : Good Virtues Co.

Assalamualaikum, Secara jujurnya kadang-kadang Asyik ini kalau beli barang atau produk mesti akan tengok pada packaging dulu. Walaupun belum tahu isinya bagus atau tidak tapi kalau packaging dia cantik dan menarik yang itu dulu lah yang Asyik akan cuba. Memang lumrah orang seni agaknya. Satu lagi Asyik memang suka cuba produk yang baru di pasaran. Berilah peluang produk-produk ini untuk berkembang kan. Watsons tempat wajib setiap bulan untuk pergi walaupun semua barang sebenarnya dah ada. haha. Biasalah perempuan kan. Satu hari itu pergi Watsons window shopping jea sambil teman husband beli barang dia, Asyik pun pusing-pusinglah dalam itu tengok apa yang menarik kan. Tiba-tiba tertarik dengan satu produk ini sebab packaging dia sangat cantik dan lain dari yang lain.  Good Virtues Co. nama produk itu. Yang paling menarik tentang produk ini selain packaging dia, kandungan yang digunakan dalam produk ini memang terbaik iaitu organic black seed atau jintan hitam atau habbatu...

Sheikha Hub Media Launches to Support Islamic Fashion Online Entrepreneurs

Assalamualaikum, Last weekend on 29 June 2013 Asyik telah diberi peluang untuk menghadiri event yang sangat eksklusif. Terima kasih pada Innanie kerana mewakilkan Asyik untuk menggantikan dia yang tak dapat hadir kerana ada aktiviti yang lain. Rasa sangat seronok dapat menghadiri event yang begitu elegen dan penuh dengan fashionista. Venue: The Boulevard, Publika Date: 29 & 30 June 2013 (Saturday & Sunday) Time: 10 am – 9 pm ACTIVITIES Model Search Final Fashion Shows Performances Hijab Styling VENDORS Muslimah Clothing and Accessories, Skin Care & Beauty Products, Islamic Art. SheikhaHub is a platform to assist entrepreneurs dedicated to the development of Islamic fashion via on ground activities (fashion shows, bazaar, networking sessions) and online assistance (directory, tips).  Under the guidance of leading international designers in the likes of Fatma Ghanem of Qatar , Zeina of Palestyle Dubai , Farrah Adeeba of Malaysia ...