Skip to main content

Koleksi Accessories Wanita Untuk Hari Raya

Assalamualaikum,
Menyentuh mengenai sambutan Hari Raya, kebanyakkan dikalangan kita telah mula membuat persediaan yang sewajarnya. Ada yang telah mula membeli sepasang baju raya, ada juga yang telah membeli beberapa pasang kasut raya. Selain baju dan kasut, accessories juga merupakan kelengkapan terpenting bagi para wanita.Bertudung atau pun tidak, masing-masing ingin kelihatan bergaya dan menyerlah pada hari raya berbahagia itu nanti.
Seperti yang kita sedia maklum, pemakaian aksesori merupakan penyeri kepada sesuatu gaya atau dengan kata lain, pelengkap penampilan anda. Padanan aksesori seperti rantai, cincin, gelang, anting-anting, kerongsang dan lain-lain kadangkala mampu mengubah suatu penampilan yang biasa kepada menakjubkan. Sebagai contoh, sepasang baju kurung kosong mampu menyerlahkan penampilan anda jika anda bijak memadankan dengan aksesori yang bersesuaian seperti kerongsang.
Oleh yang demikian, sempena Hari Raya yang bakal menjelang tidak lama lagi, buat pilihan yang bijak dan padankan baju raya anda dengan aksesori yang bersesuaian. Anda tidak perlu memakai aksesori yang terlalu sarat atau ‘heavy’ untuk kelihatan menyerlah.Tetapi, miliki aksesori yang simple namun tampak eksklusif.
Jika anda mendambakan koleksi aksesori wanita seperti barang kemas, kaca mata, tali pinggang dan lain-lain daripada jenama pengeluar aksesori yang terbaik, luangkan masa anda dengan melayari laman web ZALORA Malaysia sekarang juga!  ZALORA membawakan koleksi aksesori yang terkini dan sesuai untuk anda gayakan kemana sahaja. Klik Sini: Accessories untuk lihat pelbagai lagi aksesori yang disediakan.
  
Asyik memang dah berkenan dengan aksesori ini semua. Harga pula berpatutan dan memang sangat murah. Masa untuk shopping aksesori pula. Jom cepat kita dapatkan aksesori yang berbaloi dan cantik ini. Melaram untuk hari raya nanti biar berjimat tetapi tetap bergaya.

Till Next Entry.
Love, Asyik.

Comments

  1. Salam Ramadan Asyik... Jom laram jom

    ReplyDelete
  2. cantik....jom sopping kat zalora...rietta pown ngah add item kat wishlist nie...hehhe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..Asyik pun baru lepas shopping juga ini..;)

      Delete
  3. Assalamualaikum asyik, lawanya.. tak merasa la nak melaram.. kang Adam Husni dok tarik2, baik takyah pakai je. hehe senang nak dukung dia ~~~


    Salam Ramadhan asyik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Sheila, xpe sheila beli simpan nanti Adam dah besar ckit bolehlah pakai..
      Salam Ramadhan utk Sheila sekeluarga yea..:)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Fair & Lovely bersama Asyik Maiburogu - 10 pemenang akan menerima hamper bernilai RM50

Assalamualaikum, Berbaju Melayu dan juga kebaya, Kurung moden pun ada juga, Hari raya disambut dengan gembira, Kulit cerah berseri bertambah ceria. Bagus tak pantun Asyik buat itu? Bolehlah kan walaupun ada yang tak berapa nak sesuai. hehe. Tapi isi yang nak disampaikan tersangatlah bermakna untuk semua. Kalau tak baca rugi sampai bila-bila. Cewahhh. Pasti semua dah siap dengan berhelai-helai baju raya kan. Siap ikut trend semasa lagi. Asyik baru ada sehelai baju. Last minute baru nak shopping sehelai lagi baju raya. Beli banyak-banyak pun bukan nak keluar ke mana sangat sebab balik kampung jea pun.  Tapi bab kecantikan Asyik dari awal lagi dah bersedia. Supaya raya nanti muka nampak cerah berseri. Dengan adanya produk Fair & Lovely Asyik memang tak perlu risau lagi sebab memang kulit akan cerah dan berseri bila menjelang hari raya. Memang Asyik sesuai dengan produk Fair & Lovely. Selesa bila pakai dan tak berminyak bila kena pada kulit muka Asyik. Pe...

Product Review : Good Virtues Co.

Assalamualaikum, Secara jujurnya kadang-kadang Asyik ini kalau beli barang atau produk mesti akan tengok pada packaging dulu. Walaupun belum tahu isinya bagus atau tidak tapi kalau packaging dia cantik dan menarik yang itu dulu lah yang Asyik akan cuba. Memang lumrah orang seni agaknya. Satu lagi Asyik memang suka cuba produk yang baru di pasaran. Berilah peluang produk-produk ini untuk berkembang kan. Watsons tempat wajib setiap bulan untuk pergi walaupun semua barang sebenarnya dah ada. haha. Biasalah perempuan kan. Satu hari itu pergi Watsons window shopping jea sambil teman husband beli barang dia, Asyik pun pusing-pusinglah dalam itu tengok apa yang menarik kan. Tiba-tiba tertarik dengan satu produk ini sebab packaging dia sangat cantik dan lain dari yang lain.  Good Virtues Co. nama produk itu. Yang paling menarik tentang produk ini selain packaging dia, kandungan yang digunakan dalam produk ini memang terbaik iaitu organic black seed atau jintan hitam atau habbatu...

Sheikha Hub Media Launches to Support Islamic Fashion Online Entrepreneurs

Assalamualaikum, Last weekend on 29 June 2013 Asyik telah diberi peluang untuk menghadiri event yang sangat eksklusif. Terima kasih pada Innanie kerana mewakilkan Asyik untuk menggantikan dia yang tak dapat hadir kerana ada aktiviti yang lain. Rasa sangat seronok dapat menghadiri event yang begitu elegen dan penuh dengan fashionista. Venue: The Boulevard, Publika Date: 29 & 30 June 2013 (Saturday & Sunday) Time: 10 am – 9 pm ACTIVITIES Model Search Final Fashion Shows Performances Hijab Styling VENDORS Muslimah Clothing and Accessories, Skin Care & Beauty Products, Islamic Art. SheikhaHub is a platform to assist entrepreneurs dedicated to the development of Islamic fashion via on ground activities (fashion shows, bazaar, networking sessions) and online assistance (directory, tips).  Under the guidance of leading international designers in the likes of Fatma Ghanem of Qatar , Zeina of Palestyle Dubai , Farrah Adeeba of Malaysia ...