Skip to main content

TOP 50 Blogger of the Year 2013 - DIGI WWWOW Awards

Assalamualaikum,
Berkat sokongan korang semua blog Asyik Maiburogu telah disenaraikan dalam to 50 Blogger of the Year 2013 untuk DIGI WWWOW Awards. Alhamdulillah, walaupun tak menang tapi sangat bersyukur dengan pencapaian blog ini. Asyik nak ucapkan terima kasih untuk korang semua sebab sudi mengundi untuk blog Asyik yang tak seberapa ini.



Blog Asyik Maiburogu dan blog Giorgio Izas tersenarai dalam TOP 50 Blogger of the Year 2013.
Terima kasih semua.

Till Next Entry.
xoxoxo


*Nantikan entry seterusnya sebab Asyik akan buat simple giveaway untuk korang semua.

Comments

  1. tahniah awak!!! semoga terus suksessss :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh.. congrats asyik.. :) xmenang pun xpe, belum rezeki asalkan dah tercalon top 50 blogger pun dah ok kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dear..Alhamdulillah syukur sgt..:)

      Delete
  3. Replies
    1. a'ah Nina..tunggu yea..tp simple giveaway jer ni..

      Delete
  4. Tahniah Cik Asyik... (^_^)
    X menang pn xpe, janji ade semangat utk mencuba.. He3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih..:)
      Tahniah untuk Giorgio juga..

      Delete
  5. tahniah kak asyik and abg giorgio..hehee!!
    goodluck utk tahun depan pulak..sikit je lagi tu..ngeee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih pika..:)
      InshaAllah kalau terasa nak join lagi..hehe

      Delete
  6. wah..... tahniah... =)
    tahun depan join lg la..hee

    ReplyDelete
  7. Ok la tuh...tahiah!
    Next year masuk lagi.

    ReplyDelete
  8. Dah 3 tahun Bro boikot dorang he...23x

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..yea ke..Asyik pun dh mls nk join lps ni...mcm xbest jer cara undian diaorang tu..huhu

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Fair & Lovely bersama Asyik Maiburogu - 10 pemenang akan menerima hamper bernilai RM50

Assalamualaikum, Berbaju Melayu dan juga kebaya, Kurung moden pun ada juga, Hari raya disambut dengan gembira, Kulit cerah berseri bertambah ceria. Bagus tak pantun Asyik buat itu? Bolehlah kan walaupun ada yang tak berapa nak sesuai. hehe. Tapi isi yang nak disampaikan tersangatlah bermakna untuk semua. Kalau tak baca rugi sampai bila-bila. Cewahhh. Pasti semua dah siap dengan berhelai-helai baju raya kan. Siap ikut trend semasa lagi. Asyik baru ada sehelai baju. Last minute baru nak shopping sehelai lagi baju raya. Beli banyak-banyak pun bukan nak keluar ke mana sangat sebab balik kampung jea pun.  Tapi bab kecantikan Asyik dari awal lagi dah bersedia. Supaya raya nanti muka nampak cerah berseri. Dengan adanya produk Fair & Lovely Asyik memang tak perlu risau lagi sebab memang kulit akan cerah dan berseri bila menjelang hari raya. Memang Asyik sesuai dengan produk Fair & Lovely. Selesa bila pakai dan tak berminyak bila kena pada kulit muka Asyik. Pe...

Product Review : Good Virtues Co.

Assalamualaikum, Secara jujurnya kadang-kadang Asyik ini kalau beli barang atau produk mesti akan tengok pada packaging dulu. Walaupun belum tahu isinya bagus atau tidak tapi kalau packaging dia cantik dan menarik yang itu dulu lah yang Asyik akan cuba. Memang lumrah orang seni agaknya. Satu lagi Asyik memang suka cuba produk yang baru di pasaran. Berilah peluang produk-produk ini untuk berkembang kan. Watsons tempat wajib setiap bulan untuk pergi walaupun semua barang sebenarnya dah ada. haha. Biasalah perempuan kan. Satu hari itu pergi Watsons window shopping jea sambil teman husband beli barang dia, Asyik pun pusing-pusinglah dalam itu tengok apa yang menarik kan. Tiba-tiba tertarik dengan satu produk ini sebab packaging dia sangat cantik dan lain dari yang lain.  Good Virtues Co. nama produk itu. Yang paling menarik tentang produk ini selain packaging dia, kandungan yang digunakan dalam produk ini memang terbaik iaitu organic black seed atau jintan hitam atau habbatu...

Sheikha Hub Media Launches to Support Islamic Fashion Online Entrepreneurs

Assalamualaikum, Last weekend on 29 June 2013 Asyik telah diberi peluang untuk menghadiri event yang sangat eksklusif. Terima kasih pada Innanie kerana mewakilkan Asyik untuk menggantikan dia yang tak dapat hadir kerana ada aktiviti yang lain. Rasa sangat seronok dapat menghadiri event yang begitu elegen dan penuh dengan fashionista. Venue: The Boulevard, Publika Date: 29 & 30 June 2013 (Saturday & Sunday) Time: 10 am – 9 pm ACTIVITIES Model Search Final Fashion Shows Performances Hijab Styling VENDORS Muslimah Clothing and Accessories, Skin Care & Beauty Products, Islamic Art. SheikhaHub is a platform to assist entrepreneurs dedicated to the development of Islamic fashion via on ground activities (fashion shows, bazaar, networking sessions) and online assistance (directory, tips).  Under the guidance of leading international designers in the likes of Fatma Ghanem of Qatar , Zeina of Palestyle Dubai , Farrah Adeeba of Malaysia ...