Monday, July 1, 2013

Featured - Hijabista Magazine July 2013

Assalamualaikum,
Syukur kepada Allah S.W.T kerana membenarkan sekali lagi gambar Asyik yang tidak seberapa itu keluar dalam majalah Hijabista Magazine untuk bulan Julai 2013. Cover majalah pula adalah Alyah. Penyanyi yang mempunyai suara yang sangat hebat. 

Pendapat yang Asyik kemukakan dalam ruangan yang Asyik dapat kali ini adalah berkenaan dengan Tumit Tinggi vs Sepatu Leper. Antara kedua-dua kasut tersebut mana yang lebih bergaya. Masing-masing ada pendapat tersendiri begitu juga Asyik. Itu yang membuatkan Asyik teringin untuk berkongsi dengan hijabista dan semua pembaca. Jangan lupa dapatkan Hijabista Magazine dipasaran sekarang. 



Till Next Entry.
xoxoxo

24 comments:

  1. wah kakak :)
    retis u :)
    congrat

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yaya mana der retis2 ni..jauh sekali tau..:)

      Delete
  2. tahniah2...:-)
    btw, kasut tinggi lebih bergaya tetapi sepatu leper lebih selesa...hehe

    ReplyDelete
  3. wahh..masuk magazine lagi kak asyik..hee

    ReplyDelete
  4. Wah, popular dah Asyik ni hehe...tahniah ye :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum asyik, bestnya. selalu masuk majalah. asyik so comel. setiap kali tengok gambor asyik mesti rasa geram kat pp awak tu >______<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Sheila..hehe..terima kasih..:)

      Delete
  6. Replies
    1. high heels mmg agak menyakitkan kalau xbiasa..:)

      Delete
  7. tahniah asyik.. jadi model tu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..eh tu bkn model lah..:)

      Delete
  8. Peminat Tegar HIJABISTA... Uncle kedai buku pn dh kenal n siap simpankn STOK baru... Ha3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..xboleh tertinggal satu bulan pun..kena cpt2 dptkn..klu x rasa nk nangis..haha

      Delete
  9. Wahh retisnyaa akak! ^^ Aida suka flat shoes. Selesa. Nak jalan laju2 pun tak sakit kaki. Hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akk pun mmg suka flat shoes..senang nk gerak2..nk buat apa pun senang kan..:)

      Delete