Skip to main content

Posts

[GIVEAWAY] The Shout! Awards 2013 Tickets

Assalamualaikum, Disebabkan dah lama tak join giveaway dari mana-mana blog. Kali ini Asyik bersemangat benor nak join giveaway dari blog Marya Hana . Berharap benor dapat tiket untuk ke Shout! Awards. "Nak tiket Shout! Awards kerana pengalaman berada di sana menonton bersama Marya Hana itu yang penting, barulah meriah awards itu.." Link Blog :  http://yayahana.blogspot.com/2013/11/giveaway-shout-awards-2013-tickets.html Boleh ke dapat ni? harap dapatlah. hehe. Thanks Marya sudi buat giveaway hebat ini. Till Next Entry. xoxoxo

Highland Tower

Assalamualaikum, Sinopsis Highland Tower Mika dan Nizam mempunyai idea untuk membuat dokumentari pendek di sebuah tempat seram, dimana mereka akan membuat liputan di sebuah bangunan bersejarah Highland Tower. Dengan bantuan pihak produksi daripada MIG, Mika dan Nizam berjaya mendapatkan dana daripada pihak produksi MIG yang sangat berminat dengan idea yang telah dibentangkan oleh mereka. Pihak produksi juga telah membantu dalam menambahkan ahli kumpulan mereka iaitu Shima Anuar, Atikah Suhaime, Eddy Rauf dan juga Zairi zainal. Hari yang dinantikan sudah tiba, mereka akhirnya mereka bertujuh ketempat yang dirancangkan. Pada malam pertama sudah cukup membuatkan mereka sekumpulan berasa sangat seram. Macam-macam kejadian aneh yang telah berlaku. Ada yang mendengar bunyi yang sangat membingitkan melalui earphone, dan lampu kamera tiba-tiba terpadam. Lagi mengejutkan apabila Shima hilang disembunyikan oleh sesuatu. Kumpulan Mika dan Nizam berasa susah hati dan mereka mencari Shim...

Featured Hijabista Magazine October 2013

Assalamualaikum, Cuma nak berkongsi satu lagi keluaran majalah hijabista yang ada terselit gambar cenonet Asyik. hehe. Untuk ruangan Adam VS Hawa keluaran Oktober 2013.  Cover oleh Raja Nadia Sabrina dan Fatin Suhana. Dua-dua gorgeous. Isunya beg genggam atau 'Oversized'. Mana yang jadi pilihan korang semua? Asyik suka beg oversized, boleh sumbat semua barang dalam itu sampai patah bahu. ha3. over tau. Dua-dua ada pro and cons nya. Jadi buatlah pilihan yang bijak. Till Next Entry. xoxoxo

Shooting Telemovie 'Kisah Sebenar Bibah'

Assalamualaikum, Selamat pagi untuk semua yang bekerja dan masih tidur di rumah. Asyik nak berkongsi sedikit cerita tentang pengalaman Asyik menyertai salah satu telemovie yang akan disiarkan pada penghujung tahun ini di TV9. Kalau ada yang follow Asyik di facebook dan Instagram mungkin dah tahu tentang hal ini. Tapi untuk mereka yang belum tahu, disini Asyik nak berkongsi serba sedikit tentang pengalaman menarik bershooting bersama Kash Pictures. Bagaimana dapat join telemovie ini ialah bila kawan kepada Giorgio Izas yang bekerja di situ ingin menjemput blogger untuk turut serta dalam telemovie tersebut sebagai extra casting. Bukan free tapi dibayar. Berbaloilah juga unutk sehari bayarannya. Dapat pula berlakon bersama Pekin Ibrahin, Siti Saleha dan Tengku Nurhanis. Bila bertemu dengan artis ini kadang-kadang kita takut juga nak tegur sebab masing-masing ada sikap tersendiri yang kadang-kadang buat kita kurang selesa. Tapi bila berborak dengan Pekin Ibrahim, alahai dah macam k...

Nuffnang Food Fest 2013

Assalamualaikum, Siapa kat sini yang pergi Nuffnang Food Fest tempoh hari? Banyak tak korang makan? Mesti bersepah tweet yang korang buat kan. Asyik pun sempat juga pergi. Kenyang betul dapat merasa macam-macam jenis makanan. Paling banyak minum air sebenarnya. Siapa yang tak dapat pergi itu memang rugilah. Thank you Nuffnang dan ChurpChurp untuk aktiviti yang sangat menarik ini. Idea yang sangat bernas untuk mempromosikan produk. #NNFoodFest Nak minum air dari Chatime kena bergambar dan upload dalam Instagram. hehe. Senang jer. Meet my blogger friend Miss Suzai . Asyik sebenarnya mascot kedua untuk maggi. haha. Percaya? Kebetulan pula warna baju sama dengan maggi. Rasa macam taknak dekat langsung dengan khemah Maggi ini. Tapi apakan daya ramai yang suka bebenor makan maggi. *Pasrah Dapat makan Durian Puff yang sedap. Sedap sangat Cheese Cake ini. Dari humblebeginnings.com.my Ice Cream sedap dari New Zealand Natural. Giorgio Izas the gadge...