Sunday, October 27, 2013

Featured Hijabista Magazine October 2013

Assalamualaikum,
Cuma nak berkongsi satu lagi keluaran majalah hijabista yang ada terselit gambar cenonet Asyik. hehe. Untuk ruangan Adam VS Hawa keluaran Oktober 2013. 

Cover oleh Raja Nadia Sabrina dan Fatin Suhana. Dua-dua gorgeous.


Isunya beg genggam atau 'Oversized'. Mana yang jadi pilihan korang semua? Asyik suka beg oversized, boleh sumbat semua barang dalam itu sampai patah bahu. ha3. over tau. Dua-dua ada pro and cons nya. Jadi buatlah pilihan yang bijak.

Till Next Entry.
xoxoxo

22 comments:

  1. wahhh..
    tahniah2!!
    pendapat yg bernas..

    ReplyDelete
  2. ewahhhhh nice,,...
    singgah di pagi hari.... selamat ber"blogwalking"......

    ReplyDelete
  3. Yup beg oversize leh smbt mcm2 haha ayu beg gngm yg ade hnya tuk pi evnt dinnr je yg lain over oversize pnye

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu hafizah..rata2 semua mcm tu kan..:)

      Delete
  4. Tahniah......rietta ikut mna yg sempat jer...asal semua brgan rietta muat dlm beg tu....rietta on aja....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih rietta..kadang-kadang Asyik pun mcm tu juga..hehe

      Delete
  5. sangat betul pndapat tu... Brcakap berdasarkan pengalaman & Observation... Btul kan?... (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul..observe dan lakukan sendiri..:)

      Delete
  6. congratulation... masuk lg.. hehe.. bertambah2 koleksi =)

    ReplyDelete
  7. untuk yg bujang mcm sy mmg lg ske genggam je..huhu sebab kalau dah ade anak2 nnti kmpom kne bwk beg beso2...

    ReplyDelete
  8. wah hebat....tahniah done following you ^ v ^

    ReplyDelete
  9. wahh fofular sungguh asyik nie ...salute

    ReplyDelete
  10. Wah, mmg rezeki je masuk majalah ye..famous gitu hehe...cam comel jer cam cantik jer haha..

    ReplyDelete