Sunday, October 16, 2011

Kerana Kau Gadisku by Giorgio Izas

Assalamualaikum,
Surprise!!!! Asyik tengah terkejut ni. haha. Tiba-tiba artist kesayangan Asyik wat surprise dengan membuat satu karya yang ditujukan khas untuk Asyik. Wah terharu sangat. Ayu sangat kan illustration kat bawah nih. Tudungnya siap berterbangan dengan lembut dan cantiknya. Asyik macam tu ke?Hopefully seAyu dan seindah yang digambarkan. Terima kasih kepada saudara Giorgio Izas yang telah membuat Asyik terharu kerana kepandaiannya melukis untuk Asyik. My favourite colors pula tu. Terima kasih..Muaaahhh..haha.

Macam tak percaya dapat illustration seindah ini!! 
Tengok illustration ni terdapat bermacam-macam maksud yang tersirat di dalam nya.:)
Terima Kasih :)

4 comments:

  1. He3... laju btol... trus update Entry pasal nih... Suke X?... ;)

    ReplyDelete
  2. Giorgio Izas : sudah semestinya sgt suka and happy sgt2..thank u so much:)

    ReplyDelete
  3. Mama Gee: yup..cantik kan..terharu..hihi

    ReplyDelete