Penyelamat Wajahku

Assalamualaikum,
Bila dah berkahwin ini kehidupan jadi bertambah sibuk sebab kena melayan suami, keluarga mertua, keluarga sendiri dan kesibukan di tempat kerja lagi. Kadang-kadang tak ada masa untuk diri sendiri nak bermanja atau berehat. Tapi Asyik ada satu cara yang boleh memudahkan sesiapa sahaja yang mempunyai masalah kesibukan masa macam Asyik ini. Asyik memang pengguna produk ini dari waktu belajar lagi. Cuma kadang-kadang itu tak mampu nak beli dulu, biasalah belajar lagi mana nak cukup duit sangat kan. Tapi sekarang dah kerja memang wajiblah beli untuk kegunaan harian.

Nak tahu apa Asyik selalu guna? Hah ini dia Olay Total Effects Day Cream Gentle SPF15. Olay Total Effects ini telah diperbaharui dengan 7 IN 1 Anti-Ageing Day Cream lebih baik dari dulu yang Asyik pernah guna. Olay Total Effects yang baru ini menawarkan wanita penyelesaian kepada tanda-tanda penuaan berikutan peningkatan tekanan dalam dunia hari ini seperti kurang tidur, peningkatan penggunaan gula & pencemaran yang meningkat.
PRODUCT BENEFIT
• Reduces Age Spots
• Visibly reduces lines and wrinkles
• Smoothes skin with reduced pores
• SPF 15 to protect from UVA/UVB rays

RESULTS
One Brilliant product that provides 7 youthful benefits -
1. Fine lines and wrinkles: Visibly reduces the appearance of fine lines and wrinkles
2. Age spots: Reduces appearance of age spots
3. Pores: Minimizes the appearance of pores
4. Uneven tone: Balances and evens out skin tone
5. Uneven texture: Smoothes and evens out skin texture
6. Dryness: Provides nourishing moisturisation
7. Dullness: Gives skin a healthy radiance

PRODUCT INGREDIENT
The Total Effects formula was designed to provide youthful benefits in an optimally balanced way, thanks to its unique VitaNiacin Complex. VitaNiacin Complex, with Vitamins E, B5 and B3, exfoliates to enhance skin’s natural self-renewal process for healthier-looking skin. It’s Broad Spectrum SPF 15 delivers UVA/UVB protection.

PRODUCT ATTRIBUTES
This exclusive formula is:
• Best for sensitive skin
• Non-Comedogenic (Won’t clog pores)
• Oil-Free and fast absorbing
• Fragrance-Free
Sekarang dah tahu kan kebaikan produk ini. Memang Asyik dah cakap terbaik. Jadi tunggu apa lagi boleh dapatkan dipasaran sekarang. Sekarang ini ada promosi dan korang boleh menang hadiah dari Olay. Nama promosi ini EverydayMe Olay. Macam Asyik lah setiap hari pakai Olay. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh tengok LINK ini.

Produk ini memang Asyik suka dari dulu lagi, sebab kandungan dalam produk ini sesuai dengan kulit muka Asyik. Tekstur krim ini sangat mudah meresap dan tak berminyak. Bila pakai makeup takkan ada masalah bertampuk atau nampak tak sekata sebab ia mudah meresap ke dalam kulit wajah. Sesuai untuk semua jenis kulit. Kulit wajah Asyik jadi semakin licin dan berseri sebab itu Asyik memang suka sangat dengan Olay Total Effects Day Cream Gentle SPF15.
Jom kita sama-sama jadi cantik, kulit halus, mulus dan tak perlu risau kulit yang semakin nampak tua hanya dengan guna Olay Total Effects Day Cream Gentle SPF15. Harga sebotol RM39.90 (harga biasa) iaitu sebanyak 50gram dan boleh didapati di semua farmasi yang berdekatan anda. Olay juga tengah menjalankan promosi di Watsons and Guardian sepanjang bulan Disember, jadi pergilah cepat-cepat kalau nak beli ya!

Till Next Entry.
Love, Asyik.

Comments

Popular Posts