Product Review : The Best Oxygen Mask

Assalamualaikum,
Oksigen? Penting sangat-sangat untuk kita bernafas di dunia yang indah ini. Oxymask merupakan salah satu produk yang memberikan nafas segar pada wajah kita yang mempunyai oksigen yang sangat penting untuk kulit wajah. Oxymask serta-merta menembusi jauh ke dalam lapisan dermis kulit untuk meningkatkan tahap oksigen melalui formulationOxyPearcalin® secara eksklusif.

Oxymask meningkatkan tahap oksigen; membantu membaiki, menghidrat, melembapkan, menganjalkan, meringankan, pengelupas lembut, mengetatkan liang roma, merawat jerawat dan ia juga meningkatkan keupayaan penyerapan kulit untuk memastikan ia segar dan cergas serta meninggalkan kulit anda berasa lebih muda, lembut dengan kilauan lebih.

Dengan bahan-bahan pelembab yang luar biasa seperti hayashibara, hyaluronate, saccharide isomerate, jojoba seed oil ini dapat mengekalkan kulit terhidrat dengan memulihkan dan mengekalkan keseimbangan kelembapan.
Produk ini sangat sesuai untuk semua jenis kulit. Disyorkan untuk mereka yang mempunyai gaya hidup yang penuh tekanan, tidur yang tidak mencukupi, seseorang yang kerap melancong, berada di tempat yang berhawa dingin dengan lama dan perokok.
OXYMASK
A pioneer, multi-functional oxygen mask. Amazing self-healing to gain beauty naturally! Awarded FIRST brand 2015.
MAIN FUNCTIONS
OxyPearcalin® Exclusive Beauty Talk Oxygen Formulation : Replenish Oxygen deep into skin to promote skin renewal.
Witch Hazel Extract : prevent acnes, clogged pores and reduce inflammation. Suitable for pimple skin.
Hayashibara Trehalose : Protects skin cells andprovides moisturizing effect.
Subtilisin : Removes unhealthy and dead skin, softens the appearance of fine line & wrinkles.
Sodium Hyaluronate: Forms a protective layer to lack water to enhances skin hydration.
Palmitoyl Pentapeptide: Reduces wrinkles and restores skin firmness.
Saccharide Isomerate: Deeply hydration to skin and soothing to the scalp.
Jojoba Seed Oil (Simmondsia Chinensis Seed Oil): Acts as a moisturizer and emollient agent to improve the skin elasticity and suppleness, containing natural tocopherols to minimize oxidation. 
Buat pertama kalinya Asyik cuba mask yang mengandungi oksigen didalamnya. Pada permulaan memang terasa pelik sebab kita dapat dengar bunyi buih-buih yang tercipta di wajah kita. 

Seolah-olah ada sesuatu yang muncul diwajah. Tapi lama kelamaan ia menjadi sangat selesa sebab mask ini sejuk dan menyerap kedalam kulit dengan cepat. Dengan hanya sekali percubaan Asyik dapat rasa dan lihat kulit Asyik menjadi segar dan serius sangat seronok ada Oxymask. 

Kelemahan yang terdapat pada produk ini cuma waktu nak pump keluar mask itu jea , sebab agak susah nak picit keluar tapi yang lain semua bagus. Asyik bagi rated 4.5/5 dan memang suggest korang untuk cuba. 
CARA PENGGUNAAN
1. Menggunakan Oxymask - Selepas membasuh muka, sapu mask pada kulit dengan hujung jari anda, tumpuan khas di kawasan yang mempunyai jerawat dan liang tersumbat.

2. Urut perlahan-lahan - Bubbles akan dihasilkan melalui urutan lembut. Cara mengurut akan membantu OxyPearcalin® untuk meningkatkan kadar dan jumlah buih.

3. Buih di wajah - Biarkan buih selama 5-10 minit, bilas dengan air dan sapukan Oxyaqua segera untuk mengoptimumkan penyerapan!
Untuk yang nak cuba dan tahu tentang produk ini dengan lebih lanjut boleh terus ke :
Use this promo code to shopping CZAAZXSPX4.
Website : Beauty Talk
Facebook : Beauty Talk

Harga : RM249 (50ml)

Till Next Entry.
Love, Asyik.

Comments

Popular Posts