Assalamualaikum, Last weekend on 29 June 2013 Asyik telah diberi peluang untuk menghadiri event yang sangat eksklusif. Terima kasih pada Innanie kerana mewakilkan Asyik untuk menggantikan dia yang tak dapat hadir kerana ada aktiviti yang lain. Rasa sangat seronok dapat menghadiri event yang begitu elegen dan penuh dengan fashionista. Venue: The Boulevard, Publika Date: 29 & 30 June 2013 (Saturday & Sunday) Time: 10 am – 9 pm ACTIVITIES Model Search Final Fashion Shows Performances Hijab Styling VENDORS Muslimah Clothing and Accessories, Skin Care & Beauty Products, Islamic Art. SheikhaHub is a platform to assist entrepreneurs dedicated to the development of Islamic fashion via on ground activities (fashion shows, bazaar, networking sessions) and online assistance (directory, tips). Under the guidance of leading international designers in the likes of Fatma Ghanem of Qatar , Zeina of Palestyle Dubai , Farrah Adeeba of Malaysia ...
woww, bestnyaa..lama tak pergi i-city...
ReplyDeletemmg best klu pg dgn mak sendiri..hihi
Deletetp sbnrnya i-city skrg dh kurang best dr dulu..huhu
tahun 2013 ni xpernah lg g icity. ekeke
ReplyDeletehye comel, hihi..pgla i-city tu..nk lg best mskla snowwalk, trick museum..:)
Deleteyou both look so pretty :) Great pictures :)
ReplyDeletethanks dear..that was my mom..hihi
Delete