Assalamualaikum, Last weekend on 29 June 2013 Asyik telah diberi peluang untuk menghadiri event yang sangat eksklusif. Terima kasih pada Innanie kerana mewakilkan Asyik untuk menggantikan dia yang tak dapat hadir kerana ada aktiviti yang lain. Rasa sangat seronok dapat menghadiri event yang begitu elegen dan penuh dengan fashionista. Venue: The Boulevard, Publika Date: 29 & 30 June 2013 (Saturday & Sunday) Time: 10 am – 9 pm ACTIVITIES Model Search Final Fashion Shows Performances Hijab Styling VENDORS Muslimah Clothing and Accessories, Skin Care & Beauty Products, Islamic Art. SheikhaHub is a platform to assist entrepreneurs dedicated to the development of Islamic fashion via on ground activities (fashion shows, bazaar, networking sessions) and online assistance (directory, tips). Under the guidance of leading international designers in the likes of Fatma Ghanem of Qatar , Zeina of Palestyle Dubai , Farrah Adeeba of Malaysia ...
you look more gorgeous with PREMIUM BEAUTIFUL CORSET
ReplyDeleteemail : rosesared81@yahoo.com
ym : rosesared81
blog : http://ros3sar3d.blogspot.com
hp:0129561236
http://ros3sar3d.blogspot.com/search?updated-max=2011-01-18T05:21:00-08:00&max-results=7
salam pagi,jom join GA saya..
ReplyDeletehye nadiah..tq yea..nanti saya tengok k..
ReplyDeletenice pic.. :) Blog Bebas
ReplyDeleteHenry: tq henry..pic ni xbpe nk jd sbnrnya...
ReplyDeletetp saje nak semakkan juga kt blog nih..hehe
blog ni memang susun dan teratur.sedap mata memandang.keep it up. :-)
ReplyDeletetq ikram sbb pujian kamu itu..berkembang mekar rasanya..hehe..:)
ReplyDeleteselalu2 la singgah sini k..
haha.memang nak bagi dy kembang pn.sama2.salam blogger.
ReplyDeletehehe..malu i..
ReplyDeleteyeah..salam blogger..^_^