ARTWORK

COMIC

 









 

ILLUSTRATION













ADVERTISING




 








CARTOON 







14 comments:

  1. akak..kalau jadi Graphic Designer, memang kena pandai melukis ke? Hee, saya tengah belajar dalam course ni..harap dapat beri tunjuk ajar ^_^

    ReplyDelete
  2. perlu sgt2..lagi bgsla kalu adik pandai melukis..mmg lebih mudah nak berjaya..akak pun xbpe pandai nak melukis..huhu..
    teruskan melukis k..

    ReplyDelete
  3. owh yeke..hehe..sekarang sy still dalam sem 4 diploma, course Tekno Multimedia..Kat kolej ni ada pecahkan 3 aliran pilihan,

    1) Grafik
    2) Adverts
    3) Multimedia

    So, akak boleh bagi cadangan sikit tak, yg mana paling baik ?

    ReplyDelete
  4. Ketiga-tiga aliran tuh bgs..adik cuma kna tahu apa kelebihan dan kemampuan adik dlm semua aliran tuh..kalu adik pilih grafik adik bleh move ke depan lg x?if boleh teruskan jea..yg penting pilih sesuatu yg boleh buat kita suka kerja tuh..satu lg cuba tgk indusri skrg cenderung kpda yg mna satu..
    klu bg akak, akak suka multimedia..hehe..

    ReplyDelete
  5. owhh..hehh thanks byk2 ye kak ekin..nama pun da sama ni..hikk ^_^

    ReplyDelete
  6. haha..yea ke..btw nice to know u..hehe..gudluck k..:)

    ReplyDelete
  7. hehehhe...nice story..tapi ending cam tergantung kan..

    ReplyDelete
  8. eh tergantung ke?xpela..dh mls nak tambah..hehe

    ReplyDelete
  9. ohhh terbaek.tiga2 artwork saya selak...perghh!
    suka la sy..nice :)

    ReplyDelete
  10. Edina Kasyah: owh..tme ksh yea sudi tgk;)
    singgahla lg k:)

    ReplyDelete
  11. Wow..im a designer too..just nice to land and stop by hhere..can get as much as informations and idea about designing..

    and thanks for being my follower

    ReplyDelete