Skip to main content

Musim kemarau badan banyak berpeluh dan cara atasinya

Assalamualaikum,
Panasnya alahai sekarang ini. Setiap hari mesti mandi banyak kali sebab badan melekit-lekit sebab berpeluh banyak sangat. Badan pula mesti akan berbau kan kalau berpeluh dan memang tak selesa. Lepas itu kulit rasa kering jea sebab kekurangan air dalam badan. Asyik memang cukup tak selesa bila badan berpeluh sebab nanti akan jadi ruam dan habis merah-merah badan. 

Nasib baik Asyik berpeluang cuba produk dari Legacy Secret nama produk itu Harum Soap. Harum soap ini boleh guna setiap masa dan tak mengeringkan kulit walau banyak kali mandi. Serius best dan bau dia harum macam bunga rose. Memang Asyik suka sangat bau rose ini. Hilang masalah kulit kering dan badan pun dah tak berbau sebab banyak berpeluh.

Harum Soap adalah sabun yang dirumus dari bahan bermutu tinggi untuk melindungi anda terhadap bau keringat atau bau badan. Sangat ampuh membasmi kuman ( bakteri) penyebab bau badan, meneutralisi zat asam yang dihasilkan oleh tubuh terutama pada tempat tertentu seperti pada daerah ketiak, sekitar kemaluan, rongga-rongga jari kaki dan daerah-daerah tubuh yang berkeringat lainnya.

Harum Soap juga dapat membasmi dan menghilangkan segala masalah pada kulit anda terutama gatal-gatal, kutu air dan penyakit kulit lainnya. Gunakanlah secara rutin sebagai dasar ( foundation) sebelum menggunakan parfum. Tidak mengakibatkan iritasi dan alergi pada semua jenis kulit.
Kelebihan harum soap
- Efektif untuk menghilangkan bintik2 hitam , bekas luka dan jerawat
- Dipakai untuk badan dan wajah
- Sangat efektif untuk pemutihan kulit
- Hasil yang sangat memuaskan dan kekal
- Selamat digunakan ,tiada kesan sampingan
- Menghilangkan gatal-gatal badan
- Menghaluskan kulit
- Menghilangkan jerawat badan
- Membantu melegakan penyakit ekzema dan psoriasis
- Mencerahkan ketiak, leher, kelengkang dan bahagian pelipat badan yang lain.
- Menghilangkan bau ketiak dan bau badan
- Menghilangkan gatal-gatal ketiak
- Memudarkan parut 
- Memudarkan kesan rekahan atau stretchmark
- Menghilangkan ketuat
- Menghilangkan panau, kurap dan masalah kulit yang lain.
- Mengekalkan kesegaran badan
- Awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal
- Memperbaiki sel kulit mati
KANDUNGAN
Main ingredient : glycerin, sodium lauryl ether sulfate, myristic acid, stearid acid, glutathione, tomato stem, fragrance, aqua, seaweed, apple stemcell, hexapeptide, tawas.

Sabun harum soap nie 100% SELAMAT & 100% HALAL dan disahkan oleh kementerian kesihatan Malaysia sebagai produk pengguna yang bersih dan selamat.

HARGA 
RM 60 SM / RM 65 SS (TERMASUK POSTAGE) 
HARGA PROMOSI : 2 KOTAK RM 100/110SS (FREE POSTAGE)
CARA GUNA HARUM SOAP
Boleh digunakan sebagai sabun harian atau 2 kali sehari pada tempat yang bermasalah.
Mula mula basahkan badan, kemudian sapu sabun satu badan, biarkan 1-2 min, pastu bilas. Jangan guna sabun masa bawah shower. Pastikan sabun diletakan kat tempat kering.
HARUM SOAP juga khas untuk menghilangkan bau badan dan memutihkan kulit badan seawal 3 hari. Harga sangat mampu dimiliki dan sangat senang untuk digunakan.
    
Testimoni dari customer lain :
"Saya mempunyai masalah bau badan dan kulit gatal-gatal sehinggakan saya sendiri pening dengan bau saya. Perkara begini membuatkan saya begitu takut untuk menjadi aktif dan saya akan mengelak setiap kali ada aktiviti lasak di pejabat saya. Setelah menggunakan Harum Soap, bau badan saya berubah sama sekali. Gatal-gatal di tubuh pun dah hilang. Harum Soap memang ok dan saya syorkan semua untuk mencuba walaupun tiada bau badan kerana aroma tubuh kita memang harum dan kulit tubuh terasa lembap sentiasa".

" Saya dulu pernah rasa rendah diri jika berkumpul dengan kawan dan keluarga, apalagi dengan suami saya sendiri. Lama-kelamaan saya tahu bahawa pangkal dari semua itu adalah bau badan saya. Akhirnya saya mencuba Harum Soap di pasaran dan memang betul, ketika penggunaan 1 hingga 2 hari saja bau badan saya perlahan hilang. Inilah produk yang saya cari-cari. Harum Soap memang terbaik.

Ternyata memang produk ini dapat menghilangkan bau badan juga. Jadi kalau ada yang nak cuba boleh terus dapatkan dari Legacy Secret.

Fanpage:
INSTAGRAM : @HARUMSOAP
HASHTAG : #HARUMSOAP

Till Next Entry.
Love, Asyik.

Comments

  1. Best ni.. Nak belilah.. ena ni setiap hari terdedah dengan cuaca panas.. badan pun agak berbau.. hurmmmm

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Per’l Xlim, Rahsia Wanita Kekal Mempesona!

Assalamualaikum, Di mana semua peminat-peminat kopi? Anda perlu baca entry kali ini kerana anda akan mendapati satu produk yang akan menjadi kegilaan anda selepas ini. Produk yang sangat bagus bagi yang suka minum kopi dan mahu kurus. Siapa yang tak mahu kan, sambil minum pun boleh kurus. Sebelum itu mari kita kenal dulu dari mana produk ini datang. POWER ROOT telah ditubuhkan pada 23 Julai 1999. Ini adalah syarikat terkemuka yang membangunkan dan mempromosikan minuman tenaga herba yang diperkayakan dengan dua herba hutan hujan utama iaitu Eurycoma longifolia Jack atau lebih dikenali sebagai "Tongkat Ali" dan Labisia Pumilia dan Pathoina atau "Kacip Fatimah". Pasti semua sudah sinonim dengan jenama Power Root. Kali ini Power Root memperkenalkan satu lagi produk baru iaitu Per’l Xlim . Keistimewaan Per’lXlim ia merupakan sejenis minuman pelangsingan badan yang khas untuk semua wanita yang suka minum kopi dan minum coklat. Keunikannya adalah apabila anda se

Product Review : Good Virtues Co.

Assalamualaikum, Secara jujurnya kadang-kadang Asyik ini kalau beli barang atau produk mesti akan tengok pada packaging dulu. Walaupun belum tahu isinya bagus atau tidak tapi kalau packaging dia cantik dan menarik yang itu dulu lah yang Asyik akan cuba. Memang lumrah orang seni agaknya. Satu lagi Asyik memang suka cuba produk yang baru di pasaran. Berilah peluang produk-produk ini untuk berkembang kan. Watsons tempat wajib setiap bulan untuk pergi walaupun semua barang sebenarnya dah ada. haha. Biasalah perempuan kan. Satu hari itu pergi Watsons window shopping jea sambil teman husband beli barang dia, Asyik pun pusing-pusinglah dalam itu tengok apa yang menarik kan. Tiba-tiba tertarik dengan satu produk ini sebab packaging dia sangat cantik dan lain dari yang lain.  Good Virtues Co. nama produk itu. Yang paling menarik tentang produk ini selain packaging dia, kandungan yang digunakan dalam produk ini memang terbaik iaitu organic black seed atau jintan hitam atau habbatus sa

Minyak Pati Envision

Minggu ni saya pilih minyak pati Envision sebagai Essential Oil Of The Week. Envision membantu kita untuk: - Fokus kepada impian yang ingin dicapai - Atasi ketakutan yang ada dalam diri - Seimbangkan emosi dalam diri - Jadi lebih tenang Dan bermacam lagi kegunaan dan kebaikan. Minyak pati Envision ini membantu kita seimbangkan dari segi mental, emosi, fizikal dan spiritual. Gabungan minyak pati yang terdapat di dalam Envision ini kebanyakannya memang minyak pati pilihan saya kerana setiap satu daripadanya ada manfaat yang tersendiri. Lagi-lagi minyak pati Rose dan Geranium yang memang sangat dekat dihati wanita seperti saya. Set the right intention masa nak guna minyak pati, InshaAllah kita akan rasakan impak yang berbeza. Dah cuba nanti, kongsikan pengalaman anda ya.