Thursday, March 26, 2015

Musim kemarau badan banyak berpeluh dan cara atasinya

Assalamualaikum,
Panasnya alahai sekarang ini. Setiap hari mesti mandi banyak kali sebab badan melekit-lekit sebab berpeluh banyak sangat. Badan pula mesti akan berbau kan kalau berpeluh dan memang tak selesa. Lepas itu kulit rasa kering jea sebab kekurangan air dalam badan. Asyik memang cukup tak selesa bila badan berpeluh sebab nanti akan jadi ruam dan habis merah-merah badan. 

Nasib baik Asyik berpeluang cuba produk dari Legacy Secret nama produk itu Harum Soap. Harum soap ini boleh guna setiap masa dan tak mengeringkan kulit walau banyak kali mandi. Serius best dan bau dia harum macam bunga rose. Memang Asyik suka sangat bau rose ini. Hilang masalah kulit kering dan badan pun dah tak berbau sebab banyak berpeluh.

Harum Soap adalah sabun yang dirumus dari bahan bermutu tinggi untuk melindungi anda terhadap bau keringat atau bau badan. Sangat ampuh membasmi kuman ( bakteri) penyebab bau badan, meneutralisi zat asam yang dihasilkan oleh tubuh terutama pada tempat tertentu seperti pada daerah ketiak, sekitar kemaluan, rongga-rongga jari kaki dan daerah-daerah tubuh yang berkeringat lainnya.

Harum Soap juga dapat membasmi dan menghilangkan segala masalah pada kulit anda terutama gatal-gatal, kutu air dan penyakit kulit lainnya. Gunakanlah secara rutin sebagai dasar ( foundation) sebelum menggunakan parfum. Tidak mengakibatkan iritasi dan alergi pada semua jenis kulit.
Kelebihan harum soap
- Efektif untuk menghilangkan bintik2 hitam , bekas luka dan jerawat
- Dipakai untuk badan dan wajah
- Sangat efektif untuk pemutihan kulit
- Hasil yang sangat memuaskan dan kekal
- Selamat digunakan ,tiada kesan sampingan
- Menghilangkan gatal-gatal badan
- Menghaluskan kulit
- Menghilangkan jerawat badan
- Membantu melegakan penyakit ekzema dan psoriasis
- Mencerahkan ketiak, leher, kelengkang dan bahagian pelipat badan yang lain.
- Menghilangkan bau ketiak dan bau badan
- Menghilangkan gatal-gatal ketiak
- Memudarkan parut 
- Memudarkan kesan rekahan atau stretchmark
- Menghilangkan ketuat
- Menghilangkan panau, kurap dan masalah kulit yang lain.
- Mengekalkan kesegaran badan
- Awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal
- Memperbaiki sel kulit mati
KANDUNGAN
Main ingredient : glycerin, sodium lauryl ether sulfate, myristic acid, stearid acid, glutathione, tomato stem, fragrance, aqua, seaweed, apple stemcell, hexapeptide, tawas.

Sabun harum soap nie 100% SELAMAT & 100% HALAL dan disahkan oleh kementerian kesihatan Malaysia sebagai produk pengguna yang bersih dan selamat.

HARGA 
RM 60 SM / RM 65 SS (TERMASUK POSTAGE) 
HARGA PROMOSI : 2 KOTAK RM 100/110SS (FREE POSTAGE)
CARA GUNA HARUM SOAP
Boleh digunakan sebagai sabun harian atau 2 kali sehari pada tempat yang bermasalah.
Mula mula basahkan badan, kemudian sapu sabun satu badan, biarkan 1-2 min, pastu bilas. Jangan guna sabun masa bawah shower. Pastikan sabun diletakan kat tempat kering.
HARUM SOAP juga khas untuk menghilangkan bau badan dan memutihkan kulit badan seawal 3 hari. Harga sangat mampu dimiliki dan sangat senang untuk digunakan.
    
Testimoni dari customer lain :
"Saya mempunyai masalah bau badan dan kulit gatal-gatal sehinggakan saya sendiri pening dengan bau saya. Perkara begini membuatkan saya begitu takut untuk menjadi aktif dan saya akan mengelak setiap kali ada aktiviti lasak di pejabat saya. Setelah menggunakan Harum Soap, bau badan saya berubah sama sekali. Gatal-gatal di tubuh pun dah hilang. Harum Soap memang ok dan saya syorkan semua untuk mencuba walaupun tiada bau badan kerana aroma tubuh kita memang harum dan kulit tubuh terasa lembap sentiasa".

" Saya dulu pernah rasa rendah diri jika berkumpul dengan kawan dan keluarga, apalagi dengan suami saya sendiri. Lama-kelamaan saya tahu bahawa pangkal dari semua itu adalah bau badan saya. Akhirnya saya mencuba Harum Soap di pasaran dan memang betul, ketika penggunaan 1 hingga 2 hari saja bau badan saya perlahan hilang. Inilah produk yang saya cari-cari. Harum Soap memang terbaik.

Ternyata memang produk ini dapat menghilangkan bau badan juga. Jadi kalau ada yang nak cuba boleh terus dapatkan dari Legacy Secret.

Fanpage:
INSTAGRAM : @HARUMSOAP
HASHTAG : #HARUMSOAP

Till Next Entry.
Love, Asyik.

5 comments:

  1. Best ni.. Nak belilah.. ena ni setiap hari terdedah dengan cuaca panas.. badan pun agak berbau.. hurmmmm

    ReplyDelete
  2. ishhhh,sukaaaa review akak ! :D

    ReplyDelete
  3. Terimakasih atas informasinya karena saya lagi cari informasin tentang cara menghilangkan jerawat secara alami
    .

    ReplyDelete