Monday, October 13, 2014

Product Review : BeautyOAT Collagen Plus+ Oat Drink Formula

Assalamualaikum,
BeautyOat merupakan minuman campuran Collagen dan Oat. Ia juga mempunyai buah Delima dan Sakura ekstrak yang dapat menjaga kesihatan dan kecantikan kita dari dalaman hingga luaran kulit kita.
Kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protin di dalam badan. Ia menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan.

Fungsi Kolagen yang terdapat dalam BeautyOat menghasilkan Asid Amino yang penting seperti:
- Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan
- Memulihkan masalah kulit
- Mencantik dan menyuburkan rambut 
- Menegangkan payudara
- Menguatkan tulang
- Mencerahkan kulit dan mengurangkan pigmentasi
- Melambatkan proses penuaan kulit
BeautyOat dibuat dalam bentuk sachet serbuk minuman untuk keberkesanan maksima dalam masa singkat. Anda akan dapat melihat kesannya setelah 2 minggu mengamalkannya.
Anda digalakkan mengambil sebanyak 2 kali sehari untuk sekotak pertama (sebelum makan pagi dan malam) dengan dibancuh atau digoncang menggunakan air suam, diikuti dengan 1 kali sehari untuk setiap kotak seterusnya.
Cara untuk membancuh BeautyOat ini juga amat mudah, hanya perlu campurkan dengan air suam dan sedia untuk diminum. Sesuai untuk yang sangat sibuk dan kekurangan masa untuk menjaga kesihatan,

Kebaikan dan khasiat buah delima juga boleh didapati dengan menikmati BeautyOat. Formula BeautyOat membantu kesihatan anda secara keseluruhan. Individu yang mengamalkannya akan memperoleh faedah dan manfaat yang hebat. Buah delima dianggap sebagai superfood kerana kandungan seratnya yang tinggi. Ia memang terkenal dengan khasiat yang sangat baik untuk tubuh kita antaranya ialah: 
- Menstabilkan Paras Kolestrol
- Tahap Antioksidan yang tinggi
- Melawan Penyakit Jantung
- Merangsang Tenaga Batin
- Menguatkan Sistem Pertahanan Badan
- Menguatkan Kesihatan Gigi
- Mengurangkan Batuk Dan Asthma
- Mencantikan Kulit 
- Melawan Kanser Payudara
- Mengandungi Kepelbagaian Vitamin seperti Vitamin A, B1, B2, B3 dan C
- Merendahkan Tekanan Darah sebanyak 5% di kalangan pesakit tekanan darah tinggi

18 sachets x 30gm
RM 79.00 (WM) | RM 89.00 (EM) | $33 (S/B)
BeautyOat juga merupakan hasil inspirasi daripada keindahan dan kecantikan bunga sakura yang mekar cuma selama tujuh hari dalam setahun. “Bunga sakura sangat mempesonakan dan cantik kerana rona merah jambu lembut menggambarkan kelembutan, kehalusan dan penampilan yang berseri.

Ekstrak bunga sakura yang diformulasikan di dalam BeautyOat memberi kesan yang mendalam. Ia secara perlahan-lahan memberi khasiat dan mengecilkan pori sekali gus menyerlahkan warna merah jambu pada kulit.
The Malaysia 's #1 Collagen Beauty Plus+ Oat Drink.
It restores youthful vitality to skin, with visible to your face and body.

Made from 100% natural ingredients and halal certified.
Drink to Healthier, Youthful Skin.
Asyik dah amalkanya selama seminggu dan kesannya kulit Asyik semakin licin dan tiada lagi masalah kulit kering malah kulit seolah-olah lebih berseri-seri. Gambar dibawah adalah gambar setelah Asyik setiap hari mengamalkan BeautyOat dan kesemua gambar tersebut langsung tiada kesan edit yea. Memang terus dari kamera dan hanya letak trademark blog sahaja tanpa edit apa-apa.
Rasa BeautyOat ini memang menepati citarasa Asyik sebab dia tak manis sangat dan cepat kenyang selepas diminum.
Till Next Entry.
Love, Asyik.

Hubungi mereka segera.

Phone : +6012 244 4014/ +6012 244 4041

Address: 12-C, Jalan BS 9, Taman Bukit Segar, 43200, Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia

Photographer: Giorgio Izas

8 comments:

  1. Replies
    1. Innanie pun bertambah cantik juga..:)

      Delete
  2. makin berseri asyik sekarang nie...kulit pown nmpak glowing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Rietta pun boleh cuba..:)

      Delete
  3. Bestnya ada produk macam ni. Dalam pada nak sihat, dapat cantik jugak! Hehehe. Patut la kak asyik sekarang makin berseri ye ehem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE..FANA PUN BOLEH CUBA TAU..SEDAP..:)

      Delete