Monday, September 29, 2014

Food Review : Polperro Steak House

Assalamualaikum,
Ini kali kedua Asyik makan di Polperro Steak House. Kalau dah masuk kali kedua maksudnya makanan kat situ memang sedap. Mana ada orang yang nak datang lagi kalau makanannya kurang enak. Membazir duit namanya itu. Polperro Steak House menyediakan pelbagai jenis makanan barat yang sememangnya akan membuatkan perut anda kenyang dan lidah anda terasa nak lagi. Kalau nak pergi jangan lupa ajak Asyik sekali yea.

Polperro Steak House
Address: 24, Jalan Kristal Ar7/Ar, Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Phone: 013-255 4721
Hours: 5:00 pm – 12:00 am
Chicken Grill Black Pepper. Rated: 5/5
Grill Salmon. Rated: 4/5
Masa untuk makan. Yumm yumm.
Till Next Entry.
Love, Asyik

12 comments:

  1. pagi2 tgok entry ni leh pengsan jap haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..jgn pengsan dulu, pg mkn dulu Umie..:)

      Delete
  2. Macam sedap je nie... dahlah perut tengah lapar... huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap..kalau dekat2 boleh pg mkn kt tempat ni..mcm2 ada..:)

      Delete
  3. Hmmm...delicious serving here!

    ReplyDelete
  4. nampak cam sedap je, tapi cam jauh plak nak drive kesana kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Lily tp berbaloi kalau dtg ni..mcm2 ada boleh mkn..:)

      Delete
  5. yummy...bleh larr rietta try bila blk shah alam nnti...

    ReplyDelete