Skip to main content

Keberkesanan Secret Laxing

Assalamualaikum,
Empat minggu yang lepas Asyik ada berkongsi tentang produk dari Legacy Secret iaitu Secret Laxing, korang boleh baca kat SINI. Dan sekarang Asyik nak berkongsi tentang keberkesanannya. Pertama sekali Asyik memang ada masalah sikit bila nak membuang air 'besar'. hehe. Kadang-kadang itu sampai 2 - 3 hari baru boleh membuang tapi selepas minum Secret Laxing boleh dikatakan setiap hari pasti akan membuang segala sisa yang terlebih itu. hehe. Itu yang Asyik suka pasal secret laxing ini. 

Bila sistem 'pembentungan' kita berjalan dengan lancar jadi masalah berat badan dapat dikurangkan. Badan pun rasa lebih ringan sebab takde simpan bahan yang berlebihan. Setiap pagi 30 minit sebelum makan memang Asyik tak pernah lupa untuk minum secret laxing. Ini untuk pastikan segala kelebihan dalam secret laxing menyerap ke dalam badan dengan baik. Bila dah minum secret laxing kita tak akan rasa lapar yang berlebihan, malah kita boleh mengawal nafsu makan kita sendiri sebabnya perut kita terasa kenyang. Asyik akan pastikan ambil 2 sudu secret laxing 2 kali sehari setiap hari.

Satu lagi perkara yang best tentang secret laxing yang Asyik alami sendiri ialah badan Asyik sentiasa rasa bertenaga. Memang setiap masa ada saja aktiviti nak buat, walaupun kadang-kadang tak cukup tidur tapi badan masih bertenaga dan mengantuk itu masih boleh ditahan. Itu yang best dengan secret laxing ini. Memang tak mengecewakanlah minum dah hampir 2 botol. Berat badan pun semakin berkurangan. Jadi memang patut diteruskan lagi minum produk ini. Bukan nak puji melebih tapi itu apa yang Asyik rasa setakat ini selepas 4 minggu minum Secret Laxing.

  
Ini gambar Asyik 4 minggu sebelum amalkan secret laxing. Muka penat dan letih sebab kurang tenaga. Dan pada masa ini Asyik memang tak tipu yea sebab memang Asyik ada masalah buang air 'besar'. Dah rasa macam ada buasir pula kat situ. haha. Ini betul tau. Tapi lepas minum secret laxing sungguh senang untuk membuang. Badan masa ini rasa agak kurang selesa sebab kaki selalu sakit mungkin sebab badan banyak toksin dan berat badan yang tak sesuai.
 
Ini pula gambar terbaru Asyik. Kalau tak percaya boleh tengok di entry sebelum ini dan tengok dalam instagram Asyik. Memang gambar yang terbaru. Mungkin kurus itu belum nampak sangat sebab baju yang Asyik pakai tapi Asyik dah rasa ada banyak perubahan dalam badan Asyik. Terutama sekali badan rasa sihat dan selesa. Kaki Asyik pun kurang sakit dah sekarang, berbanding dulu kalau banyak berjalan pasti jari kaki akan bengkak teruk. Sekarang jalanlah sebanyak mana pun kaki Asyik dah tak bengkak. Alhamdulillah sangat. Badan terasa ringan itu yang penting, boleh aktif lebih lagi dari sebelum ini. Memang korang patut cuba Secret Laxing, itu jea yang Asyik nak pesan.

Nak beli atau tahu lebih lanjut tentang Secret Laxing boleh tengok dan singgah page yang Asyik sediakan.

Till Next Entry.
Love, Asyik.

Comments

  1. Teringin nak try harum malam. hee.

    ReplyDelete
  2. Eh bestnya! Kita pun ada masalah pembentungan , tapi kang kalau amek mau jadi skeleton. Camne eh ?? Kak Asyik memang omey ! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau awak ambil ni skrg2nya awak xde mslh pembentungan..xelok utk usus tau kalau simpan byk2..:)

      Delete
  3. hi kak asyiq.. kite pun da maken kurus. ekekek. suke ngn secret laxing ni. superbb gile.. thanks testimonial .. :)

    ReplyDelete
  4. menariknya....boleh cuba juga nie...

    ReplyDelete
  5. Wahhh memang nampak keberkesanannya. Ni nak beli ni. Ena pun nak kurus juga. Apapun produk dari Secret Legacy ni memang terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..cepat2 beli, beli byk2 simpan stok..blh kurus cepat2..;)

      Delete
  6. Eh! Ada masalah yang samalah tang sakit kaki tu!

    Kadang-kadang membengkak kan? =)

    Alhamdulillah dapat berkenalan dengan Secret Laxing... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul..tiba2 jer jadi..xtahu tersalah mkn ke apa..:)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Per’l Xlim, Rahsia Wanita Kekal Mempesona!

Assalamualaikum, Di mana semua peminat-peminat kopi? Anda perlu baca entry kali ini kerana anda akan mendapati satu produk yang akan menjadi kegilaan anda selepas ini. Produk yang sangat bagus bagi yang suka minum kopi dan mahu kurus. Siapa yang tak mahu kan, sambil minum pun boleh kurus. Sebelum itu mari kita kenal dulu dari mana produk ini datang. POWER ROOT telah ditubuhkan pada 23 Julai 1999. Ini adalah syarikat terkemuka yang membangunkan dan mempromosikan minuman tenaga herba yang diperkayakan dengan dua herba hutan hujan utama iaitu Eurycoma longifolia Jack atau lebih dikenali sebagai "Tongkat Ali" dan Labisia Pumilia dan Pathoina atau "Kacip Fatimah". Pasti semua sudah sinonim dengan jenama Power Root. Kali ini Power Root memperkenalkan satu lagi produk baru iaitu Per’l Xlim . Keistimewaan Per’lXlim ia merupakan sejenis minuman pelangsingan badan yang khas untuk semua wanita yang suka minum kopi dan minum coklat. Keunikannya adalah apabila anda se

Product Review : Good Virtues Co.

Assalamualaikum, Secara jujurnya kadang-kadang Asyik ini kalau beli barang atau produk mesti akan tengok pada packaging dulu. Walaupun belum tahu isinya bagus atau tidak tapi kalau packaging dia cantik dan menarik yang itu dulu lah yang Asyik akan cuba. Memang lumrah orang seni agaknya. Satu lagi Asyik memang suka cuba produk yang baru di pasaran. Berilah peluang produk-produk ini untuk berkembang kan. Watsons tempat wajib setiap bulan untuk pergi walaupun semua barang sebenarnya dah ada. haha. Biasalah perempuan kan. Satu hari itu pergi Watsons window shopping jea sambil teman husband beli barang dia, Asyik pun pusing-pusinglah dalam itu tengok apa yang menarik kan. Tiba-tiba tertarik dengan satu produk ini sebab packaging dia sangat cantik dan lain dari yang lain.  Good Virtues Co. nama produk itu. Yang paling menarik tentang produk ini selain packaging dia, kandungan yang digunakan dalam produk ini memang terbaik iaitu organic black seed atau jintan hitam atau habbatus sa

Minyak Pati Envision

Minggu ni saya pilih minyak pati Envision sebagai Essential Oil Of The Week. Envision membantu kita untuk: - Fokus kepada impian yang ingin dicapai - Atasi ketakutan yang ada dalam diri - Seimbangkan emosi dalam diri - Jadi lebih tenang Dan bermacam lagi kegunaan dan kebaikan. Minyak pati Envision ini membantu kita seimbangkan dari segi mental, emosi, fizikal dan spiritual. Gabungan minyak pati yang terdapat di dalam Envision ini kebanyakannya memang minyak pati pilihan saya kerana setiap satu daripadanya ada manfaat yang tersendiri. Lagi-lagi minyak pati Rose dan Geranium yang memang sangat dekat dihati wanita seperti saya. Set the right intention masa nak guna minyak pati, InshaAllah kita akan rasakan impak yang berbeza. Dah cuba nanti, kongsikan pengalaman anda ya.