Monday, May 5, 2014

Tutorial Qaleesya Plain Bawal

Assalamualaikum,
Tutorial ini khas buat peminat tudung bawal yang ketandusan idea untuk bergaya dengan tudung bawal. Ringkas, mudah dan cantik.
Step 1 :
Mula-mula , korang lipatkan bawal yang empat segi kepada tiga segi, basic pakai bawal la kan. Lepas tu, korang macam biasa bahagikan kepada dua bahagian dengan sama panjang. Macam gambar di atas.
Step 2 :
Pinkan dekat bahagian tengah (tempat yang dipegang tu) Jarak dari leher agak-agak sendiri la ye.
Step 3 :
Dah pin ? Ok, sekarang tarikkan kedua-duanya ke atas kepala dan letakkan bahagian yang di pin tadi di belakang leher. Nanti korang akan dapat hasilnya macam gambar kat bawah ni.
Next ,

Step 4 :
Pinkan mana-mana aje yang korang selesa kat telinga supaya tutup leher.
Siap. Senang jea kan. Selamat mencuba. (Source)
Till Next Entry.
Love, Asyik.

10 comments:

  1. cara pasangnya cukup mudah ya, makasih tipsnya :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hehe..senang kan, tup tup dh cantik...:)

      Delete
  3. Wah cantik...thanks asyik share...nnti beh larr rietta try...

    ReplyDelete
  4. Eh, boleh cuba cara ni nanti. hihihi

    ReplyDelete
  5. okeh, sgt comeyyyyy.. :)

    http://www.norainyusoff.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Norain..Selamat mencuba..;)

      Delete