Wednesday, April 9, 2014

Look Post : Zig Zag + Birthday

Assalamualaikum,
I see that the path of progress has never taken a straight line, but has always been a zigzag course amid the conflicting forces of right and wrong, truth and error, justice and injustice, cruelty and mercy. - Kelly Miller

ZigZag Shawl : Unbranded
Bag: Vincci
Palazzo : Preloved Sister's
Sunglasses : Forever21



If you look over the years, the styles have changed - the clothes, the hair, the production, the approach to the songs. The icing to the cake has changed flavors. But if you really look at the cake itself, it's really the same. Just like you, you are the same person I know from the first day I meet you.

     
Happy Birthday to the one and only Giorgio Izas. 03 April 2014. Semoga segala keceriaan, kesihatan yg baik, kebahagiaan dan kejayaan akan dimiliki untuk selamanya. InshaAllah. Dinner Asyik bawa Giorgio makan di Ikea sebab Giorgio tak suka makan kek. Jadi yang ini memang berbaloi kalau belanja. Salmon itu seolah-olah macam kek untuk dia. haha.

Lunch makan di SimplyPenang, Sunway Pyramid. Salah satu makanan kegemaran Giorgio ialah nasi lemak jadi Asyik bawa ke SimplyPenang untuk makan Nasi Lemak Kari Ayam with Ayam Lor bak.

Untuk orang lelaki memang agak susah nak beli hadiah birthday. Asyik pun dah tak tahu nak beli apa. Jadi Asyik suruh tuan badan fikir sendiri nak apa. Mengikut bajet yang telah diberi sahaja. haha. Jadi hasilnya setelah berhari-hari fikir, mula-mula dia nak replika kapal terbang MH370 tapi malangnya semua dah habis. Memang tak ada langsung stok untuk sekitar KL dan Selangor. Terpaksa tukar hadiah lain, Giorgio ini memang suka kumpul barang-barang mainan macam ini. Sebab dia rasa lagi berbaloi dari beli pakaian. Ada-ada saja kan. Akhirnya dapat jumpa LEGO Ferrari 599 GTB Fiarano. Puas hati katanya dapat hadiah yang ini. Takpe janji puas hati itu yang penting.

LEGO Ferrari 599 GTB Fiarano. Birthday present for Giorgio Izas. 

Dalam proses pembikinan... Ferrari LEGO skala 1:10

Ferrari 599 GTB LEGO is completed. Cun tak kengkawan? Asyik pun puas hati dapat beri hadiah yang Giorgio suka. Biar disimpan sebagai hadiah yang bermakna dari kita beli tapi tuan badannya tak suka pun. Jangan tahun depan minta real Ferrari sudahlah. Tak mampu lah weh!!.. haha.

Till Next Entry.
Love, Asyik

4 comments:

  1. Cantik asyik...sentiasa manis dengan padanan yg seswai....suka tgk....wah yummy....salmon sebanyak tu?banyaknye....hehehe....moga birthday boy happy lah yea...hadiah pilih sndiri lagi best kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Rietta..salmon byk tu terasa mcm xckp lg rietta..kalau boleh nak byk lg..haha..

      Delete
  2. Replies
    1. a'ah kat uitm tu..teman giorgio ambil transkrip dia..:)

      Delete