Wednesday, December 11, 2013

Cantiknya Majlis Perkahwinan JovianNina

Assalamualaikum,
Sekarang sedang berlangsung majlis perkahwinan Jovian Mandagie dan NinaIsmailSabri. Jovian mandagie adalah salah seorang pereka fesyen yang sangat berbakat di Malaysia. Pandai pilih tarikh yang cantik 11.12.13. Banyak gambar yang cantik di upload di instagram mereka sekarang. Tergugat pula tengok. hehe. Tahniah kepada pasangan pengantin dan tahniah kepada prettypeektures kerana hasil karya yang sangat hebat ini.






Photography by PrettyPeektures

Till Next Entry.
xoxoxo

12 comments:

  1. bestnya kawen ngan superhero...hheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..superhero tu power woooo..boleh buat baju cantikkk..:)

      Delete
  2. Nak Kahwin nnt blehla tempah ngan Jovian ni yea?... Nak Baju Ironman 2kilogram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh nak tempah tp bkn baju ironman..kih2..

      Delete
  3. Serius cantik.......tak over and tak sarat sangat......suka tengok

    ReplyDelete
  4. Cantiknyaaa pengantin pompuan ni. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. natural beauty jer..make up xdelah tebal sgt..just nice kan..:)

      Delete