Friday, October 25, 2013

Pantai Teluk Kemang, Port Dickson

Assalamualaikum,
Tak sabar nak tunggu hujung tahun ini dapat bercuti panjang sikit. Sekarang agak stress sebab kerja melampau sangat banyaknya. Nak kejar deadline lah macam-macam lagi. Dapat pula orang yang jenis tak sabar, semua nak cepat jer. Haishhh sabar jerlah. Cuti Aidiladha haritu pun sekejap jer rasa. Dapat pergi Port Dickson lepas beraya di Batu Pahat, Johor. Relaxkan diri sekejap dengan kesesakan di KL ini. Alhamdulillah seronok dapat beraya kat sana walaupun jauh dari keluarga sendiri. Tapi apakan daya cuti sekejap sangat. Next holiday balik Penang pula.

ABC Special Port Dickson. Sedap tau, tinggi dah macam pokok krismas. hehe

Laksa pun tak mengecewakan. Sedap juga. 

Pemandangan di pantai Port Dickson. Penuh dengan orang sebenarnya. Ini jer tempat yang agak tak ramai orang bermandi-manda.




Tenang dapat tengok pantai.


Jumpa lagi Port Dickson.

Till Next Entry.
xoxoxo

14 comments:

  1. ui nampak sedap laksa ngn abc tu....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dayah..abc dgn laksa tu mmg sedap..kalau pg sana boleh cuba..:)

      Delete
  2. wow..abc..sedapnya, meriah..laksa penang..makan pulak tepi laut...nyaman..

    ReplyDelete
    Replies
    1. abc tu mmg sedap bebenor..laksa pun sedap juga..nyaman gitu mkn tepi laut..hehe

      Delete
  3. agak kecewa ngan tempat ni... kembalikan era kegemilangan Port Dickson sekitar tahun 70-an & 80-an... (^_^)
    btw, sronok cbab 1st time sampai sini, biasenye just tengok dlm Media jea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. indah khabar dr rupa..nasib baik ada makanan yg sedap..:)

      Delete
  4. Masha Allah
    Terliurnya tengok ABC tu
    Ini makan sorang mesti tak habis, saya kena kongsilah nampaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABC tu mmg kena mkn dua org sebab byk sgt..Asyik pun terkejut juga tinggi sangat..hehe..tapi sedap..:)

      Delete
  5. wahhhh,... dating.. hehe.. ni pon tempat favourite kite dr kecik smpi besar..
    klu g pd mmg wajib g teluk kemang.. laksA & abc tu pun febret kite kalau kesana.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..dating sebelum balik kl yg sibuk tu..tenangkan fikiran..:)

      Delete
  6. kitorang pun baru lepas baru gi telok kemang last week..mmg super best..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestkan..lepas ni mungkin pergi lg..:)

      Delete