Monday, August 19, 2013

Look Post : The Smurfs Fluffy Muffy

Assalamualaikum,
Tajuk entry sebenarnya takde kena mengena dengan outfits yang dipakai atau gambar yang ditunjukkan dibawah tapi ada kena mengena dengan filem The Smufts 2 yang Asyik tonton pada hari Asyik pakai outfits di bawah. hehe. Cuti raya masih banyak jadi gunakanlah sebaiknya dan luangkan masa dengan adik-adik. Asyik tonton wayang The Smurfs 2 dengan adik Asyik yang ke-3 pada raya ke-5 tempoh hari. 

Gambar dibawah diambil di kedai MR. D.I.Y, Aeon Seberang Perai. Sempat lagi kan. Waktu ini baru habis tengok citer The Smurf 2. Filem itu bestlah juga tapi masih tak boleh lawan Despicable Me 2. Itu pendapat Asyiklah kan. Korang punya pendapat tak tahulah macam mana. Nanti Asyik buat sedikit review tentang The Smufts 2.

Asyik suka masuk kedai MR. DIY sebab ada banyak barang yang best dan murah. Paling suka bahagian bunga dan pasu macam in. Sebab suka letak dalam bilik. Kasi nampak segar sikit bilik.

    


Pasu-pasu siapa nak beli. Murah-murah!.. hehe. 

Till Next Entry.
xoxoxo


**Mari adik, kakak, abang, makcik, pakcik semua untuk sertai Giveaway Asyik sebab tarikh tamat telah dilanjutkan kepada 24 Ogos 2013. Jadi jom ramai-ramai meriahkan lagi giveaway.
URL ENTRY : http://asyikmaiburogu.blogspot.com/2013/08/giveaway-fair-lovely-bersama-asyik.html

4 comments:

  1. Rietta xpernah msuk...nnti nk try larr...asik msuk living cabin ngn hinode jerr....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MR.DIY Best tau mcm2 ada..lebih kurg mcm Daiso lah juga..:)

      Delete