Saturday, August 17, 2013

Look Post : Elegancy Black

 Assalamualaikum,
Outfits untuk raya ke 3 agak tradisional sikit dengan kebaya labuh dan berwarna hitam untuk menampakkan keanggunannya disitu. Anggun ke? hehe. Perasan sendiri pula. Asyik gabungkan dengan pario yang berwarna peach dan sedikit corak berwarna hitam dan kelabu. Pario ini dah lama beli tapi baru pakai sekali jer jadi raya kali ini Asyik gunalah sehabis baik sebab risau tahun depan dah tak muat untuk pakai. hehe.

Kebaya labuh berwarna hitam beli di AEON. Pario Asyik beli waktu pergi ke Nilai 3. Beg tangan comel itu hadiah dari majalah dan Wedges mak sponsor. Satu kasut raya sudah cukup untuk Asyik.





Till Next Entry.
xoxoxo

**Klik untuk join GIVEAWAY.

8 comments:

  1. kurus aje. tak makan lagi ke masa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh mkn lebih dari had, baju dh ketat tu..pttnya xmcm tu..haha

      Delete
  2. Manisnye....org chantek, pkai apa pown chantek...manis dipandang mata....rietta suka beg tu....kiut sgt....

    Psss...terima ksih ksi rietta join GA...ckup xsyaratnye?klu ada apa yg perlu rietta btulkan,gtaw lah yea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Rietta..:)

      **akk tgk GA tu ok xde masalah..dh cukup syarat semua..:)

      Delete
  3. cantiknya asyik....ayu ja...nak tanya sikit brooch bunga tu beli kat mana?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih eika..brooch tu beli kt kepala batas..dkt kompleks kailan klu xsalah..;)

      Delete