Sunday, March 10, 2013

Travel with Future Family

Assalamualaikum,
Travel with future family. Cewah bukan main lagi kan. Mereka dari Kelantan bertolak ke Penang sebab nak jenjalan di penang dan ambil Asyik sekali tapi yang sedihnya bila sampai Penang kereta buat hal dan meragam sampai ke petang dan terpaksa berada di workshop. Lepas itu memang dah tak sempat nak jenjalan lama-lama di Penang. Dari Penang pula bertolak ke Ipoh. Makan di Ipoh sambil jumpa dengan bakal adik ipar. Sambil cuci mata di sekitar bandar Ipoh.

Dari Ipoh pula ke Selangor dan Kuala Lumpur. Jenjalan di Putrajaya sekejap dan bergambar. Kemudian Asyik tidur di rumah adik Asyik di Puncak Jalil tapi diaorang tidur di Damansara Damai dirumah bakal adik ipar. hihi. Keesokkan harinya semua serbu ke Big Bad Wolf nak shopping buku yang murah giler tu. Lusa pula terus bertolak ke Batu Pahat, Johor dan selama 4 hari disana. Itulah serba sedikit kehidupan Asyik setakat ini. hihi. Gambar tak banyak sebab cuaca yang tidak mengizinkan. 


Bakal mumy dan papa mertua..hihi

Asyik rasa macam konvo pula pakai jubah itu tapi dua kali tengok macam cleaner pula. haaaaaaaaaaa

Till next entry.
xoxo

10 comments:

  1. Wahhhh. Bakal menantu kesayangn ni

    ReplyDelete
  2. amin amin amin. moga ke jinjang pelamin. jangan lupa jemput tau asyik! btw ke bp buat apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Nanie..In Shaa Allah jemput..hhi..
      pergi bp saje jln2 jea..lama dah xpergi sana..

      Delete
  3. Replies
    1. thank you Ania..you are really nice..:)

      Delete
  4. bestnye dia jln jauh2. hehe. haz kalau pkai suar jeans mmg xkn msk masjid putra tu. sbb nanti kne pkai jubah tu. mcm segn je nk pkai. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asyik pakai skirt labuh masa tu tp diaorg suh pakai jubah tu juga..katanya sbb ikut badan..tp sbnrnya angin kuat masa tu so nmpklah..klu pakai bju kurung pun sama juga klu angin kuat..huhu

      Delete