Friday, November 25, 2011

Finding something new..

Assalamualaikum,
Semalam Asyik jenjalan tenangkan hati yang berserabut dengan masalah rumah tangga. Rumah tangga lah sangat!! Stress sebab nak ambil IELST. Risau tahap giler sebab English sangat teruk. Kitaorang pergi makan-makan and Asyik tergerak hati nak tukar hp yang dah berkurun kepada yang baru. Sementara masih boleh dijual baik tukar jea pada yang baru. Nasib baikla ada kedai yang sudi nak ambil dengan harga yang berpatutan so dapatla Asyik tukar hp baru. Hurayyyy..syok ooo..haha. Hp biasa-biasa jea tak mampu lagi nak beli berry-berry yang mahal-mahal. Alhamdulillah rezeki. Semoga rezeki Asyik lepas ini makin bertambah, bolehla Asyik bagi mak, abah, adik-adik dan en. darling pula hp baru.hihi. Amin.

Makan-makan kat Pizza Hut with my little sister..

6 comments:

  1. hehe.. hp biasa pun xpe... asalkan dapat kol n sms sudah. kan? ;D

    ReplyDelete
  2. goodluck with your IELTS dear!:)

    xx

    ReplyDelete
  3. aishah amin : thank Aishah..wish me all the best.;)

    ReplyDelete
  4. Semoga Rezeki D'limpahkan-Nya... Amin...

    ReplyDelete