Thursday, October 6, 2011

Visiting IKEA for the first time after rumors..

Assalamualaikum,
Happy Thursday..Hari ini hari yang tak ada keje nak buat. Duduk rumah pun asyik tgk tv and online jea. So sambil hantar housemate ke Hentian Duta. Asyik dengan kawan Asyik Cik Zira jenjalan cari makan. Disebabkan sudah agak lama tak pergi Ikea selepas khabar angin hari tu so kitaorang decide la pergi sana sambil tu nak tengok juga barang ape yang terbaru kat Ikea. Pada awalnya nak pergi makan jea tapi Cik Zira tu tak boleh tahan dah, duit dia nak kena keluar juga untuk beli barang Ikea. Disebabkan Cik Zira baru balik dari Cameron Highland so tentulah banyak bunga kat rumah kan. Untuk itu kitaorang mencari bekas untuk letak bunga-bunga kering Cik Zira. Yang fresh dah tgl bunga jea. Sebab dah tak tahan panas kot. Disebabkan Cik Zira beli Asyik pun terpengaruh juga untuk beli tapi Asyik beli cactus jea. Sebab cactus ni comel lah pastu macam pelik sikit bentuk dia. haha. Dah lama sangat tak membela tumbuhan dalam rumah, tu yang tetibe teringin nak ada tumbuhan dalam rumah. Lupa nak bagitahu makan apa kat Ikea, yang paling terliur sebelum sampai Ikea ialah Salmon with Salad. Perghhhh memang sangat sedap. Pastu sudah pasti kena ada Meatball Ikea kan. Tengoklah kecomelan cactus Asyik..:)


Cik Zira posing kat tempat yang dia suka..

Tomey tak cactus Asyik..Macam baldu tau daun dia tuh..

Cactus ni pula nampak macam Alga..ke macam telinga Shrek!!..haha

Konon comellah kan letak atas peti ais macam tuh..haha. Cantik ape!!..haha

Bekas yang dibeli untuk letak bunga kering Cik Zira..
Di gubah bersama Asyik tau.

My favourite food's from Ikea..

12 comments:

  1. Wha kind gof rumor? :O oh yea that looks like typical swedish foood! yee :D

    ReplyDelete
  2. apa dia tu ya..salmon ke? kalau salmon mama skee gak..

    ReplyDelete
  3. Aesha: the rumors is when people says food from Ikea are not Halal..

    ReplyDelete
  4. MARLIYANA MK : yup Marliyana..Ikea mmg best sgt2..:)

    ReplyDelete
  5. Mama Gee: A'ah Mama Gee..Tu Salmon..:)

    ReplyDelete
  6. Dah lame sgt kite tak ke IKEA bersama... Bile la ade peluang camtu lagi yea..? He3... ;)

    ReplyDelete
  7. sy food lover..jd gambar len sy tak heran tp perlu diberi kasih syg last one punye gambar..hehe

    ReplyDelete
  8. Giorgio Izas: sgt lama..nanti kita pg k..mkn puas2 yea:)

    ReplyDelete
  9. P U C A T: haha..bgs2..makanan tuh mmg nmpak sgt menyelerakan kan:)

    ReplyDelete
  10. ziratulaqma: mestilah ader cik zira comel:)

    ReplyDelete