Wednesday, October 19, 2011

Senyum Dalam Duka (Another Digital Illustration For Me)..

Assalamualaikum,
Selamat hari rabu semua. Baru lepas makan tengahari pastu teringat nak buat entry untuk menghargai orang yang banyak membantu Asyik dalam perkembangan blog masa kini. Terutama sekali dalam penciptaan karakter untuk blog Asyik. Untuk kali yang keberapa Asyik pun tak tahula Giorgio Izas membuat satu lagi digital illustration untuk Asyik. Tapi kali ini nama yang diberi ialah 'Senyum Dalam Duka'. Melankolik sangat kan tajuknya. Banyak maksud yang tersirat di dalamnya. Walau apa pun Asyik memang menghargai sangat hasil karya yang dibuat. Terima Kasih banyak-banyak.



Karakter untuk blog Asyik

Potrait wajah Asyik menggunakan Charcoal.

Credit to Giorgio Izas..

8 comments:

  1. Aduh2... Time kasih byk2 yea... Malu Ah Ding Dong... Nnt nk wat Digital Potrait plak... Tunggu... ;)

    ReplyDelete
  2. Giorgio Izas: Malu Ah Ding Dong!!..haha..Yeah buat jgn xbuat..Rasanya ader satu lg illustration lah tp xde dlm simpanan..yg header atas tuh yg buat peace..ader x?nak mskkan kt sini juga..

    ReplyDelete
  3. Ooo... Kene Cari dulu la... Bukan ke dah bg Dulu..?.. He3... Cket2 Udah ler... ;)

    ReplyDelete
  4. Giorgio Izas: nak juga utk koleksi ni..cari tau!!:)

    ReplyDelete
  5. Wawa Tasliman : wawa kena minta kt tuan yg buat tuh..hihi

    ReplyDelete