Saturday, October 22, 2011

I love My Place..

Assalamualaikum,
Rajin bebenor sekarang ini update blog. Al-maklum takde kerja nak buat kan. Kali ini saja nak kongsi suasana di dalam bilik Asyik, walaupun kecil tapi masih boleh menenangkan hati bila tengok. Ini bilik kat rumah sewa. Walaupun bilik kecil tetaplah perlu dihias supaya penghuni seperti Asyik ini dapat tinggal dalam suasana yang tenang. Dahla tinggal betul-betul di kawasan yang kepadatannya sudah sedia maklum sesak. Mana lah nak cari suasana yang menenangkan. Asyik sangat suka bila di waktu pagi sebab boleh buka tingkap dengan luas-luas dan boleh tengok cactus comel Asyik. Dapat bela cactus pun jadilah sebab takde tempat dah nak bercucuk tanam kat flat nih. Untuk itu perlulah sangat mewujudkan suasana yang menyamankan supaya seronok bila nak balik ke rumah. Kalau tak rasa tak nak balik jea sebab takde benda yang best. haha. Kebanyakkan barang beli kat Ikea jea. Cactus pun beli kat Ikea. Nampak sangat selalu pergi Ikea. Walaupun sederhana tapi Asyik suka.



14 comments:

  1. He3... Bagus2... nnt rumah kite pon kene bersih camni gak la yea... He3... ;)

    ReplyDelete
  2. juz nice..suke3..meh tlg kemas bilik mawa ;)

    ReplyDelete
  3. Ct Mawa : cik wawa dok mana?meh nk pg umh..hihi

    ReplyDelete
  4. kemas dan comel la bilik Asyik nie..teruja tengok..hehe

    ReplyDelete
  5. Miza LafvaLiSz : hi3..thank you dear:)

    ReplyDelete
  6. ehhh...gambar katil takde? hehee

    ReplyDelete
  7. Mama Gee : katil xleh mama gee..privacy..ha3..

    ReplyDelete