Monday, May 9, 2011

Buli Buli Buli....Bencinya...

Assalamualaikum semua...Rasanya masih belum terlewat untuk Asyik membuat entry pasal kes buli yang sedang hangat diperkatakan sekarang ni...Asyik agak terkejut bila tengok video tersebut..Betapa jahat dan kejamnya mereka..Sehingga sanggup membuli orang yang tidak berdaya dan tidak bersalah tersebut...Sekarang terima padahnya...Nak buat jahat tapi BODOH....Memang patut pun digantung sekolah...Kita ke sekolah nak belajar tapi mereka ke sekolah semata-mata nak menbuli orang lain...Memang xde masa depanla budak-budak mcm ni...Semoga mereka insaf dan mendapat pembalasan yg sepatutnya..Geram betul Asyik....Diharapkan mangsa tersebut dapat menghadapi kehidupan seharian dengan lebih baik selepas ini dan diharapkan beliau kuat semangat untuk ke sekolah...Sangat-sangat sedih melihat mangsa-mangsa buli ni..I hope she's okay...^_^





VOTE ME VOTE ME...


4 comments:

  1. sengaja xnk letak video yg dahsyat tuh..lg satu video tuh telah dibuang dr youtube...dh xde..tgl yg version lain dah..

    ReplyDelete
  2. kasihan nyaaa
    tapi kan awat budak2 jahat neyh
    sukaa naaa buat perkara yg menjerat diri???
    tensi0n dgn mak ayah???
    try laa buat mereka mcm tue
    Ad0iiiii !!!!!

    ReplyDelete
  3. xtahu..mslh family ke ape?kot yea pun kn npe nk bls kt org yg xberslh..mmg teruk btul kn..

    ReplyDelete