Friday, April 29, 2011

Inspiration by Penang

Assalamualaikum to all my lovely followers and friends here:) fell good today?..
This entry was about my work which is I'm get inspiration from my hometown Penang..
Asyik sebenarnya cuba untuk mengenali dengan lebih dekat Penang ni..Al-maklumlah bkn selalu boleh jenjalan kan..Jadi untuk lebih mengenali Penang Asyik jadikan Penang sebagai sumber  inpsirasi Asyik untuk final assingment..Ini belum siap sepenuhnya, baru permulaan sahaja..Nantikan selebihnya nanti yea:) Mari ramai2 kita melawat Penang..Byk sebenarnya tempat2 yang menarik di Penang yang perlu anda semua lawati..Selain itu terdapat pelbagai jenis makanan yang lazat-lazat..Meleleh la klu tgk..ha3..Sedapnya....Asyik plg suka Laksa...Perghhhh mmg terbaiklah..ha3..Nak blik umhla cm nih, nk mkn mcm2 kat umh..Tak sabar sebenarnya nak habiskan semester ni..Memang nak relax jea..he3..pemalas giler kan..Pape pun enjoy dgn work Asyik:) Thanks a lot to my lovely family also my sweetheart for their support:)

Medium : Marker
Size : A1 on Catridge Paper

Medium : Soft Pastel + Color Pencil
Size : A1 on Catridge Paper


Jgn lupa Vote Asyik yea ;) Terima kasih:)



6 comments:

  1. Cik asyik,
    Msred masa gi penang asik makan nasik kandar kambing selama tiga hari.balik mabuk kambing, asik pening je.padan muka msred.keehahah...

    ReplyDelete
  2. he3..byknya mkn kambing...Asyik klu mkn kambing mmg peningla jwbnya..he3...

    ReplyDelete
  3. tak sampai penang lagi..
    selalu ter'cancel' last minute.. T__T

    ReplyDelete
  4. pgla dear..best tau..mcm2 ader..he3..

    ReplyDelete
  5. Salam kenal.

    Sis nak tag ga ni,harap2 Nikisa sudi join n ltk cempaka kuning as referral ye.tq

    http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

    ReplyDelete
  6. wsalam dear:)InsyaAllah will join:)

    ReplyDelete