Sunday, March 13, 2011

Taman Botani Putrajaya - Selangor

Assalamualaikum semua, 
Dah lama nak update kisah ini tapi masih tak berkesempatan dan tetibe ari ini teringat pula nak update..Kisahnya Asyik menemani seorang teman yang bernama Xerra ( nama komersial ok) untuk photoshoot hehe..Memang cik Xerra ni selalu sgt pergi shooting dan sangatlah rajin..Hari Asyik berehat kat rumah dia pula sibuk dengan shooting..Moga rezekinya akan muncul dalam dunia modelling ini..Peace..hehe..

Photographernya pula bknlah calang-calang.. Mahu dikenali sebagai F.M sahaja.. Kan kan F.M.. hehe.. Merupakan photographer kepada Maher Zain..Hebatkan..Sebenarnya dia adalah rakan sekelas Asyik juga tapi tak sangka begitu hebat sahabat saya ini..hehe..Dalam kelas malu-malu jea kan..haha..Semoga kamu juga berjaya dengan cita-citanya..

Bersama-sama menemani Asyik ialah Tim sahabat serumah sekelas dan sebilik Asyik..haha..Malu-malu tapi suka ambil gambar rupanya..Dialah photographer Asyik untuk hari tu..Cuma suka-suka jea..Sementara menunggu Cik Xerra bershooting..

Tempat bershooting adalah di Putrajaya..Kalau tak silap sebanyak 4 tempat di kawasan Putrajaya Asyik pergi masa tu..Memang sangat bestlah..Jom kita tengok gambar-gambar yang menarik kat sana..Gambar Asyik jea pun..:p

Pic credit for F.M
Pic from me
Pic credit for F.M


Pic credit to Tim



Pic credit to Tim




Pic credit to Tim

12 comments:

  1. mmg best najwa:)
    pengalaman tu yg penting;)

    ReplyDelete
  2. terharunya...tq ekin..nih yg wt nk usung ag klu ada photoshoot..huhuhuu

    ReplyDelete
  3. haha..tq to ama juga sbb nk bwa ekin g..hehe:)

    ReplyDelete
  4. Waa...memang misteri FM ni...bagus bagus :)

    ReplyDelete
  5. hahaha..malunya..FM dh dtg ke sini;)

    ReplyDelete
  6. bila nk masuk pic aku plak nih?? haha

    ReplyDelete
  7. haha..xde benda g nk citer psl ko..kan ama dh wat citer psl ko kan..hehe:)

    ReplyDelete