Tuesday, January 11, 2011

WIR CAMPAIGN: Covering the chest is the best!

Assalamualaikum,

Menutup aurat secara sempurna. It's not easy. It's a process. But for the love of Islam and Allah, let us improve ourselves both spiritually and physically. For those who are wearing the hijab, let's do it right!

Apa kata kita mulakan dengan melabuhkan hijab, shawl, pashmina, scarf, tudung kita biar menutup dada. Hopefully I can commit to this. Sebab aku pon selalu je selempang tudung. It's not nicelah. Dada tu sebenarnya lebih menggiurkan dari rambut.

So do join this campaign! Spread it in your own blog, tumblr, etc. Kalau korang nak print buat fliers pon boleh gambar ni aku bagi kebenaran. Sangatlah dialu-alukan.

Oh by the way, WIR stands for Wear It Right. Hehe. So come on girls, let's do this. Covering the chest is the best! (Credit to AnnaJoe)

Mari kawan-kawan wanitaku ataupun kawan-kawan lelakiku yang ada saudara perempuan..Mari kita sebarkan perkara yang baik ini..Dan teruskan mengikutnya..Aku pun kadang-kadang terlepas pandang juga cara aku memakai Hijab ni tapi aku akan cuba untuk perbaikinya..Semoga kita mendapat hidayah dari-Nya...

4 comments: