Wednesday, January 12, 2011

Sunyi Selama 4 Hari :(


Assalamualaikum, Apa khabar dihari Rabu yang indah ini..Semuanya Sihat tak? Ehemmm...Mulai 13th - 16th January iaitu bermula esok Blog Asyik akan sunyi sebentar kerana Tuan blognya tiada di alam maya..haha..Maksudnya Aku tak boleh nak berblogging di dalam hutan disebabkan tiada coverage disana..Wargghhhh...Selama 4 hari tanpa coverage telefon..huhu..Untuk pengetahuan kamu semua, asyik akan mengembara (ayat macam hebat jea kan) di Taman Negara Penang (Pantai Kerachut)..Kalau nak tahu tempatnya cuba tengok map kat bawah tu..Aku ambil dari Google jea..


Nampak tak? Jauh juga kan.. Aku agak gemuruh juga nak stay kat sana tapi aku akan cuba yang terbaik..Hope kamu semua tunggu aku update yang terbaru tentang Pantai Kerachut ni yea..hehe..Tapi selalu-selalu la datang melawat blog aku yea..Tolong jagakan blog Asyik yea..hehe..Nanti aku akan reply mana yang sempat yea..^_^


11 comments:

  1. love ur blog post!
    http://www.moisellemade.blogspot.com
    http://www.sweetiegem86.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. woo,,
    cam bes ;))
    thanks for ur visit ;)

    ReplyDelete
  3. Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
    Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

    Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

    ReplyDelete
  4. IM selalu kemping dan trekking di sana organise program untuk remaja..

    ReplyDelete
  5. hye semua..maafla bru sempat nk mbls msg..bru jjea balik dr camping..sgt2 seronok dan rasa berbaloi sgt dpt pergi sana..nantikan pic2 kt sana k..:)

    ReplyDelete
  6. nanti kita pg plak k..dh tahu jalan..

    ReplyDelete