Monday, January 31, 2011

Saya Risau Bila Kekasih Hati xcdent..huhu:(


Ni gambar kereta bf saya yang xcdent tu..Kesalahan penungang motosikal tersebut sebab melanggar lampu isyarat yang sedang merah..Dan tak pasal-pasal bf aku yang kena langgar kan..Itula bila dah xsedarkan diri..Ingat jalan raya ni tempat berlumba ke!!!..Dahla pinjam motor kawan pastu xde lesen pula, mmg azabla nak menjawab kan..

HABIS MUKA BERDARAH DISEBABKAN TERKENA SERPIHAN TINGKAP KERETA YANG HANCUR BERKECAI, SEMUA KERANA KESALAHAN DIRI SENDIRI YANG LALAI BILA BAWA MOTOR DAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN JUGA!!!!MEMBAHAYAKAN NYAWA TAHU TAK..PLEASE JGN LANGGAR LAMPU MERAH!!! 

Nasibla bf aku tu kuat semangat dan xde pape yang xelok berlaku pada dia, hanya luka-luka kecil sebab terkena serpihan kaca tingkap yang pecah..Sangat sakit hati tapi aku kesian juga kat penungang motosikal tu..Tak tahula apa jadi kat dia..Hope dia pun selamat..Moga semuanya baik-baik belaka..Amin..

*Cerita selanjutnya sila rujuk disini Izham Zainul

5 comments:

  1. a'ah saya pun jd trauma bila jd cmni..

    ReplyDelete
  2. A'ah..mmg terk..mg kna tukar semuala..
    mmg bahay bila org lain xalert dan xberhati2..

    ReplyDelete