Monday, January 10, 2011

Movie 2010 Yang Terselit Dihati

<

Assalamualaikum,
Haa, ni entry pasal movie tahun lepas yang aku sempat tengok..Tapi sebenarnya banyak lagi movie tapi kurang ingat dah..hehe..
Saje nak share untuk mengingatkan kita pada tahun 2010 yang lepas..sekarang ni di tahun 2011 semakin banyak movie yang hebat-hebat..
Aku suka tengok movie fiksyen or fantasi..Yang sememangnya xde di dunia yang nyata..haha..
Tambah-tambah cerita kartun..perghhh memang aku minat giler..Confirm aku pergi tengok..
So para pengarah buatla banyak-banyak sikit movie di alam khayalan ni, sure aku pergi tengok..
@_@

14 comments:

  1. dlm byk2 nie rasenya paling bez karate kid..ahahhaa

    ReplyDelete
  2. Nak tgk Twillight 4 this year..yehaaa!

    ReplyDelete
  3. karate kid mmg best kn..action mau lebih..hehe

    wow..twilight!!!..mmg my favourite..xsbr nak tunggu..yeahaha,,

    ReplyDelete
  4. IM suka tengok filem Superman, batman, spiderman. Tapi cicakman IM tak minat pulak!

    ReplyDelete
  5. haha..npe xminat cicakman?sbb movie malaysia ke..
    hehe..xpe..minat masing2 kan..

    ReplyDelete
  6. semua dah ada dalam koleksi..hehe..penuh hardisk aku..

    singgah ke sini juga::http://kindofsoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. haha..pengumpul yg hebat..haha..samela kita..kui3..

    ReplyDelete
  8. nak g tgk movie, cinema plak jauh. sedih jer...

    ReplyDelete
  9. wahh rajinnya gi tengok wayang.. :)

    ReplyDelete
  10. Rinna@ asyik mmg suka tgk wayang..dlm seminggu mesti pergi tgk sekali..hehe

    Azieda@ hehe..karate kid mmg best..

    ReplyDelete
  11. teringin nk tgk citer gulliver travel..cambest je tgk..=)

    ReplyDelete
  12. a'ah..mmg best citer tuh..xrugi klu tgk..

    ReplyDelete