Monday, December 20, 2010

Together Laughing

Assalammualaikum,
Dalam sibuk-sibuk aku menjadi seorang pelajar semula aku masih sempat mencelah berjumpa dgn kawan-kawan..
Terutama yang tak berapa nak sihat..
Salah seorang rakan aku buat pembedahan membuang tulang ditangan..
Bunyinya macam sgtla kejamkan..
Alhamdulillah dia dah beransur sihat..Harap dengan kehadiran kami dia lebih bersemangat walaupun masih menahan kesakitan..
Picture credit to Nana


Tengok gambar sebelah kiri atas tu..Ada seorang tu berbalut tangannya..Doakan moga dia cepat sembuh ok..


Inila saat-saat gembira kami dapat berkumpul beramai-ramai..Bukan mudah nak kumpul macam ni..Maklumla semua dah sibuk..
Aku nak ucapkan terima kasih pada ibu dan bapa Tn. Umah sebab sudi melayan kerenah kami semua..
Siap makan tengahari lagi..Sedap pula tu..bertambah-tambah aku makan..ha3..
Nak balik pun sempat makan lagi..

Terima kasih juga pada orang yg mengambil gambar kami ni iaitu Izham Zainul dan Farhan Marzuki..

5 comments:

  1. akak. nape tulang dia kena buang:(
    kesian dia. mesti saket an

    ReplyDelete
  2. klu xslh katanya tulang terlebih dan merosakkan sel2 kt pgelangan tngan dia..sbb tu kna potong ckit tulang yg terlebih tu..

    ReplyDelete
  3. hye..saje2 singgah sini...
    time kaseh singgah blog saya...

    wah..suke tengok post ni la...
    nampak happening je sume...
    i like the photography...
    hee ^-^

    ReplyDelete
  4. what???Adam buat contest??Biar betul??Dan anda dijemput!

    ReplyDelete
  5. @ anys : tq anys..mmg sgt happening sbb dh lama xberkumpul ramai2 cm nih..^_^

    @adam : tq adam..

    ReplyDelete