Sunday, December 12, 2010

New Hair Cut


Assalammualaikum..
Semalam aku selamat membuang rambutku yang panjang, skrg rambut aku dh jd cm atas tu la..he3..
Cute x?tp ntahla sesuai ke x dgn muka aku ni..Hope comella...
Lega bila dah potong rambut..selesa giler tambah2 plak aku pakai tudung kan so mmg selesa la..
xpayah dah susah2 nak cari 'getah rambut' ni..ha3..
Tambahan plak aku dh OTW nak smbung study blik..sgt mudahla nak bgn awal pg ni, xperlu nak ikat2 rambut g kan..xsikat rambut pun xpe..mesti nmpk ok jea..he3..tp pakai tudung mmg xnampak pun..kui3..
Korang suka x rambut cm nih?he3...Sharela style cmner korang suka..
Peace..
Saje suka2 nak share jea..@_@

6 comments:

  1. For Sure la Cute Habesss... That was really my type... Wallah.. Marvelous n Gorgeous...

    ReplyDelete
  2. fuyooohh...tme kasih sgt24...mmg untuk you pun...

    ReplyDelete
  3. kalau potong rmbut pendek org kata kite akan nmpk lg muda dr usia sebenar kite...wooot2 :p

    ReplyDelete
  4. btul tu..muka saya dh mcm kanak2..ha3..tetibe perasan muda...

    ReplyDelete