Thursday, December 9, 2010

BlogLarian Entry

Assalammualaikum semua, ini adalah kali pertama Asyik Story Morry menyertai aktiviti seperti ini..Ini juga salah satu aktiviti untuk kita meningkatkan traffic ke dalam blog kita..Harap-harap betulla apa yang saya buat ni..he3..

Syarat-syarat untuk menyertai adalah seperti berikut:-

1) Pastikan ada Banner BlogLarian

2) Mestilah menjadi Follower BlogLarian
3) Lengkapkan slogan dibawah :  "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

Saya suka berblogwalking kerana saya memang suka berblogwalking disamping itu saya     dapat mengetahui isu-isu semasa yang sedang hangat dipasaran sekarang ditambah pula dapat menambah kenalan di dalam blog saya dan berkongsi pelbagai aktiviti disini..

4) Akhir sekali Tag 3 org rakan atau lebih :-
Dengan itu saya ingin memilih beberapa Blog yang menjadi pilihan saya iaitu 

Akhir sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada 
pinkpearllady kerana telah  mengetag blog saya..:)

Kepada sesiapa yang ingin menyertainya silalah  CLICK DI SINI untuk maklumat lanjut..

6 comments: