Saturday, November 27, 2010

If I Am a Prime Minister?

Walaweyyy...(bak kata adik aku) haha..
Assalamualaikum semua..
Korang pernah x terasa nak jadi Perdana Menteri?ha3..
Kali ni aku nak cite ckit kalau aku la jd PM pa yg aku nak wat..
hbs hancur klu da PM cm aku nih kn..gila shopping ja..
Berdasarkan pic yg buruk kt atas tu yang aku suka2 hati wat tuh..korang mesti leh agak pe yg aku nak kn..ha3.
Aku sukakan kedamaian xnakla da perang2 cm kt GAZA tuh..sedih aku tgk diaorg tu..kesian wey..Nak tlg tp aku hanyala insan yg lemah xmampu nak menolong pape pun..hanya doa jeala..he3..
Aku pun suka benda2 yg canggih2 nih, klu aku dpt kereta yang dahsyat tuh, pergghhh mesti terangkatla sanggul aku yang xbpe nak nampak nih..ha3..
Klu bleh aku nak negara aku aman dan damai, ceria selalu..xnak dah da kemiskinan dan kes2 buang bayi nih..benci btul aku dgr..Harap2 jenayah xdela kan..
Duit plak xnakla duit haram mestila yg halal..mesti aman dunia klu semuanya baik2 cm aku..(ha3 tetibe perasan plak)
Tumbuh-tumbuhan pun mesti byk kt negara yg diperintah oleh aku, pencinta alam nih..
haiwan-haiwan pun mesti mau jagala..(walaupun aku nih mmg penakut nak pegang haiwan) tp aku syg mereka semua..
hmmmm..pa g nk gtau..korang pandai2la tgk yg mana patut..or nak tambah pape pun gtau ja kt aku k..
Peace...

No comments:

Post a Comment