Wednesday, October 20, 2010

2010_____2010

Hye2..nak cerita pe ek..saje jea nih coz tarikh hari ni sgt best 20.10.2010 so klu x update this blog rasa cm x lengkap plak kan & rasa sgt rugi..hehehe..Ok..Cite hal semalamla...

Adik lelaki sya nak bertunang..Satu family terkejut dgn keputusan dia..ingatkan dia main2 jea xsangka it's really serious..huhuhu..Aku bila lg nih? :(..So kitaorg satu family pun merancangla persiapan yg mana perlu sbb xlama lagi majlis tu..InsyaAllah 5hb November nanti akan berlangsungla majlis tersebut, tarikh tu juga adalah hari lahirnya yg ke 22 tahun (muda lagi ni)..

Tapi xpe asalkan dia bahagiakan..Nun jauh ke Pahang plak tu..xpela pape keputusan yang dia buat diharap dia akan bahagia dgn pilihan hatinya dan moga menjadi semakin matang untuk menjaga anak org nanti..(pesanan dr kakak ni)..Tunggu gambr2 dari Maljis Pertunangan tu nanti yea..Chaw..

Pasangan Nak Bertunang

1 comment:

  1. nak RM1010 tak?jom join akak punyer contest
    kat sini http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/10/join-my-contest-be-my-followers.html

    ReplyDelete